• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

Nu ska jag snart åka och handla, sen ska jag träna. Kan inte bestämma mig för om jag ska träna skivstång eller core/bosu... Dagens i-landsproblem!

• Fru Bygg

Det gäller att passa på att skriva lite när hon sover. Idag har jag suttit och rensat vår dator lite. Har över 10 GB med foto på datorn och vet inte hur mkt av det som har backup på. Håller på för fullt att bränna ut dem på DVD-skivor, så att man inte förlorar dem om datorn kraschar.

• Fru Bygg

Hej Ninnnis!
    Allt är bara bra med mig och Ella. Hon sov åtta timmar i sträck häromnatten, underbart! Ikväll ska vi på restaurang för första gången med Ella. Hennes kusin fyller 6 år och vi ska ut och äta med hela makens familj. Spännande!

• Ninnnis

Ja, tack, bara fint! Hösttrött och höstsnorig och saknar maken, men annars bra Nu ska jag köra härifrån, så du får spamma själv Kram till dig och lilla Ella! Skönt att hon sover så bra förresten!

• Ninnnis

Vi la förresten in alla foton på en extern hårddisk, det kändes inte helt tryggt att bara ha dem på CD. Man vet ju aldrig om det blir repor eller så... Fast iofs hade vi inte kvar dem på datorn, och BARA CD kändes inte så bra.

• Fru Bygg

Kram tillbaka till dig, Ninnnis. Ha en bra träning!

• Fru Bygg

Jaha, då får jag väl spamma lite själv här då!

• Pumpkin

Hej och hå!

Kryper upp ur tentapluggsträsket och sträcker lite på mig, kan inte vara hälsosamt att ha tentor överhuvudtaget

Blommis: Är det länge sedan ni flyttade?

Ninnis: Här blir det också handling och träning om en liten stund Ska ge mig iväg på mitt första vattengympapass för gravida, och sen är det dags för storhandlingen. Ska verkligen bli superskönt med vattengympa, var ett bra tag sen jag orkade röra på mig överhuvudtaget.

Fru Bygg: Vi har också helt galet mycket foton på datorn! En del har vi börjat ta backup på, men långt ifrån allt. Måste fixas snart...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan