• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Fru Bygg

Trevligt att ha lite spamsällskap, Pumpkin! Grattis igen till er lilla myra!
    När är det beräknat?

• Fru Bygg

Maj är en härlig månad! Då slipper du ju också gå höggravid i sommar. Fast det är klart, det spelar ju ingen roll, för man gör ju allt för de små liven ändå!

Nu ropar Ella att hon vill ha mat. Eller ja, hon skriker för att hon är hungrig!

• passionsblomman

Pumpkin, vi flyttade till Småland i september. Helt nytt liv på helt ny ort. Och från en pytte sommarstuga till ett stort sekleskifteshus med torn och punschveranda, vinkällare och så ån som rinner utanför.

Huset behövde vi, men vi har verkligen lämnat även allt vi hade av nätverk och vänner och arbetskamrater etc etc. Det tar på krafterna och sliter i hjärtat. ÄVEN om vi tror att det var rätt beslut.

• lanovia 08

Ojoj vilken fart ni fick. här gick jag hela förmiddagen och bara vänta på er men nu när jag fick fullt upp att göra då satte ni fart.

• passionsblomman

Gasa Lanovia, gasa!

lanovia 08 skrev 2009-11-11 15:23:12 följande:
    Ojoj vilken fart ni fick. här gick jag hela förmiddagen och bara vänta på er men nu när jag fick fullt upp att göra då satte ni fart.
  • lanovia 08

Jag sitter här smått exsalterad (hur stavas det?) Det har rört sig mkt i magen det sista, verkar vara en liten akrobat på väg inte så mkt sparkar längre utan volter. Men nu när jag tittade ner guppade magen så det syntes, man såg verkligen hur lilla spillevinken rörde sig. Snacka ailien.

• lanovia 08

Oh extern hårddisk ha vi pratat länge på att köpa, undra om vi kommer få gjort det innan en ev krasch?

Ninnnis skrev 2009-11-11 14:54:07 följande:
    Vi la förresten in alla foton på en extern hårddisk, det kändes inte helt tryggt att bara ha dem på CD. Man vet ju aldrig om det blir repor eller så... Fast iofs hade vi inte kvar dem på datorn, och BARA CD kändes inte så bra.
  • lanovia 08

ninnis, mannen kommer hem på fredag lagom till att sätta sig på tåget och åka till Malmö.
    När kommer dina killar hem?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan