• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

*zzzzzzzz*

lanovia 08 skrev 2009-11-10 15:35:14 följande:

Vad gäller ses på söndag, vad tror ni om kl 11?Eller är det för tidigt? För sent?
  • lanovia 08

ska det tolkas som att baksmällan inte är botad ännu vid den tiden?

Ninnnis skrev 2009-11-10 15:37:12 följande:
    *zzzzzzzz*lanovia 08 skrev 2009-11-10 15:35:14 följande:
  • lanovia 08

Det går bra senare också, jag bara försökte börja kläcka en tid.
    Mannen skall träffa en kompis också och vi tänkte samordna så vi är i väg samtidigt (och han tänkte rätta sig efter oss ) därav anledningen till att jag försöker bestämma tid redan nu.

• Jenny står brud 090801

Hej tjejer.
    Igår fick vi veta att mannens barndomskompis skall bli pappa. Självklart blev jag glad för dem men samtidigt blev jag avundsjuk. De har precis träffats, så hon måste ha blivit gravid precis på direkten... mest blev jag nog väldigt förvånad... eller jag vet inte riktigt men det kändes inte rättvist iaf. Jag vet att det inte är rättvist heller i de här frågorna. Mannen förstår man inte alls, han tycker att man inte ska bli något annat än glad för deras skull. Sen tycker han det är roligt att fler av våra kompisar plötsligt hamnar i samma läge som oss, men vi vet ju inte när vi är där så jag kan inte riktigt tänka så... Behövde skriva av mig lite, känns nog bättre redan

• Jenny står brud 090801

Trist att ni är några här i tråden som är sjuka. *Skickar oxå krya på er kramar till alla som behöver*

Roligt det låter att ni ska träffas några stycken, önskar jag var nämre så att jag kunde vara med jag oxå!

Villemoa: Härligt att ni ska börja försöka igen...

• passionsblomman

Den där känslan hade jag häromhelgen när jag bara grät och grät i flera dagar och ville att någon skulle trösta MIG nån jäkla gång!

Underbar kan du vara själv förresten!

Ta nu och ligg lågt, håll dig lugn och KRYA PÅ DIG!

Fjällbruttan skrev 2009-11-10 15:10:04 följande:

Du är så gullig så att jag både skrattar och gråter samtidigt!!!Just nu längtar jag bara efter att få vara sjuk och bli ompysslad, JAG VILL VARA LITEN NÅN DAG BARA OCH UTAN ANSVAR!! Tack för att  du lös upp min dag!Du är underbar!
  • passionsblomman
    Pumpkin skrev 2009-11-10 14:49:47 följande:
    Hallå hallå!Man tycker att jag borde lärt mig vid det här laget att trådar där Blommis och Ninnis figurerar - där skrivs det mycket!

HAHAHHAHAHAHAAA! Ja, vi håller ibland på med att erövra världen...

...och däremellan har vi ju så mycket att hålla tummarna och vissla över!
  • passionsblomman

Pumpkin, du måste se till att inboxa Ingis din mailadress, för om man gör det, så får man se fiiiina bilder på lilla Esther som är Hvidis dotter-fd arbetsnamn Lillmuffin, och på Isabella, Ingis dotter som också kallas Bellabus.

Fru Bygg fick också en liten tös alldeles nyligt och hon heter Ella. (för det heter hon väl så jag inte gör bort mig nu??? ) Det är total girl-power i den här tråden!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan