• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

Det gör de!

lanovia 08 skrev 2009-11-12 08:08:59 följande:

Hopppas hoppas hoppas att Ninnis killar kommer redan idag!
  • lanovia 08

Oh där kom ju lite mer info, jag började uppifrån och matade mig neråt så jag missade denna underbara detalj när jag skrev mitt andra inlägg!

Hurra Hurra Hurra!!!!!

Ninnnis skrev 2009-11-11 21:41:52 följande:
    Pratade precis med maken, de kommer hem imorgon Jippi!
  • Ninnnis
    (tre gånger)

lanovia 08 skrev 2009-11-12 08:14:15 följande:
    Oh där kom ju lite mer info, jag började uppifrån och matade mig neråt så jag missade denna underbara detalj när jag skrev mitt andra inlägg!Hurra Hurra Hurra!!!!!
  • lanovia 08

Mamma o pappa skall vara barnvakter mina brorsbarn ikväll, maken är i Holland. På mig faller alltså lotten att vara hemma med hundarna. Jag längtar till ikväll. Tänk jag skall få vara ensam hemma ikväll bara jag jag jag och ingen annan eller jo så klart hundarna då, men ingen annan som jag behöver prata med och ta större hänsyn till. jag kan bara göra vad jag vill sitta i soffan o se på vad jag vill, behöver inte prata med någon.
    *börjar bläddra bakåt i kalendern och kan inte ens komma på när jag sist var ensam hemma*

• Ninnnis

Mysigt med egentid, Lanovia! (försöker intala mig själv att det är bra bra bra att vara ensam...)

Svar på tråden I vått och torrt och väntan