• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Hvidbrud

Ninnnis: Vilket underbart telefonsamtal! En sån guldklump han är, din gudson! *Hjärtar*

• Ninnnis

Visst är han! Min lilla ögonsten

Hvidbrud skrev 2009-11-12 11:19:02 följande:
    Ninnnis: Vilket underbart telefonsamtal! En sån guldklump han är, din gudson! *Hjärtar*
  • Ninnnis

Åh, Hvidis, med den beskrivningen av E´s lilla darrande underläpp förstår jag att du låter henne sova lite till

Håller helt med dig angående Smommy-grejen. Orkade inte ens läsa hela

Vad skönt med massage! Heja Batman

• Hvidbrud

Batman=bäst!

Det är svårt att veta hur man ska göra med hennes snea dyngsrytm. Hon har inte somnat innan halv tolv ännu, helst somnar hon kl ett och sover 12 timmar med ett mål mat efter 9 timmar. Jag klarar det bra, men batman ska ju upp kl 6, så det är värre för honom. Dessutom missar hon de ljusa timmarna nu när hon sover bort hela dagen....
    Någon som har ett tips?

• Fru Bygg

Spännande Lanovia med bara 10 veckor kvar. Det kommer inte att sjunka in förrän du har din spillevink i famnen, eller kanske inte ens då. Vet inte om det har sjunkit in hos mig ännu att jag har en liten prinsessa! Kommer på mig själv med, visst jag är mamma och har en underbar liten dotter!

Ninnnis, bra jobbat med spammandet!

• Ninnnis

Låter knepigt, Hvidis. Har tyvärr inga tips att ge i frågan...

Fick precis veta att närmaste chefen har svininfluensa. Tur i oturen är att hon skadade axeln och var hemma från jobbet hela veckan innan hon blev sjuk, så förhoppningsvis har hon inte hunnit smitta någon av oss andra.

• Fru Bygg

Det är riktigt svårt detta med dygnsrytmen! Läste någor forum på familjeliv (usch, där ska man inte läsa) om någon som hade nattrutiner på sin bebis som var 1 månad. Vet inte alls hur de lyckas. Visserligen så sover Ella bara i 3-4 timmars pass om nätter (förutom 1 natt) och vi försöker att vara duktiga med att ta på henne pyjamas och släcka ner på kvällen. Men det känns som om sömnen är på hennes villkor forfarande. Jag menar, hon sover när hon är trött och är vaken när hon är pigg.

Fick se en bild på Esther och Bella, så underbart söta!
    *hjärtar*

• Fru Bygg

Jag hoppas att det inte finns en maxgräns på dessa forumen, för då hade vi fyllt den direkt!

• Fru Bygg

Gick det bra att träna igår, Ninnnis?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan