Ankan80 skrev 2009-11-12 14:08:06 följande:
Har lagt in en bild på lillankan nu från UL.Tror att det man ser som en pussmun är högra handen.Den tyckte om att ha dem uppe och framför ansiktet
Naaaaaw vilken liten pussanka!
Kommer vagt ihåg...det känns så länge sen....att min mage inte var så stor heller i v 20...en antydan typ....men SEN!
Sen kom kulan! Tittade på foto för ngn dag sen....var inte så liten i v 39 direkt!
Kanon med bara 3,5 kg!
Ninnis o Lanovia era spammare!
*fnissar*
Ninnis: Vilken gulle-gudson du har!
*smälter* Tur i oturen att chefen var ledig när hon fick influensan...
Det där med vaccinering...tänk på att man kan vara smittbärare o småttingar 0-6 månader inte vaccineras...men jag resonerar liksom du, Ninnis, att det nog är bättre att gå igenom den än att vaccineras om man kan.
Blommis: kul med flera mattor! Blir så ombonat o mjukare ljud med mattor...vill osså ha....men maken tycker inte vi ska skaffa mattor när vi har katten....*surar*
Hvidis: jobbigt med snett dygn....men vore väldigt intressant att höra vad din syster har för taktik med sina 20-08 sovandes barn.
*stämmer in i visslandet för Daa*
Vill osså ha massage o dansa pata-pata....får väl nöja mig med en promenad om jag hinner idag!
Har storstädat lgh o tvättat 2 maskiner med tvätt...så nu är hemmet i fas igen!
I morgon kommer min mamma o passar Busan! Hoppas hinna med massor...men ja...hahaha en del blir väl gjort iallafall!