• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Jenny, kul att man kan bidra med matinspiration.

Mmm nu är jag sugen på sushi, vem vet Ninnis vi kanske ses där. Fast ni lär nog komma dit före oss.
    Skall kolla upp dina andra förslag också, google google google.

Bestämde vi förresten var vi skulle ses på söndag?

Jag är så glad idag. Maken är på väg hemåt nu, om ca 6h ses vi och vi skall ha en myshelg bara vi två!!! (eller spillevinken får väl följa med också)

Nu höll jag på att göra det igen, det var nära att jag skrev spillevinken får väl följa med HON okcså. Min hjärna är verkligen inställd på tjej.

*kramar Blommis* låt allt ta sin tid. Ni har precis gjort en superstor omställning i livet. Sånt behöver man lite tid för att komma i kapp.
    Tack för din förklaring vad gäller moderkakan. Börjar bli nyfiken över var min ligger. Men ingen som sagt något än så kan ju inte vara någon fara.

• Ninnnis

Lanovia, nu förstörde du min egosida!

Vad snällt att Spillevinken får följa med

• lanovia 08

Tack Ninnis, perfekt med lite tips

• lanovia 08

Oh förlåt Ninnis, var inte meningen att komma här och lägga mig i.

Jag visst är det snällt! Jag är på mitt vänliga humör idag.

• lanovia 08

Oj nu blev jag ego, JA visst är det snällt menade jag.

• Ninnnis

Åh, vad mysigt ni kommer att ha det, Lanovia! Var ska ni bo? *drömmer om hotellfrukost*

Svar på tråden I vått och torrt och väntan