• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

Hej!
    Fett imponerad av morgonens spammande, Ninnis och lanovia
    Kul med hundmyskväll, lanovia (och hjälp, så snart det är dags ). Och Ninnis killar kommer hem! *klappar händerna i förtjusning*

Sonja: skönt att ni är friska nu!

Ninnis: goaste lilla gudsonen, då! *smälter*

Hvidis: *hjärtar lilla E och den darrande underläppen* Smommy-artikeln (ja, har tjuvläst på arbetstid...) fick mig att fundera på om det verkligen är en bra idé för en annan att försöka bli mamma.

Ankan: så skönt att ni kan glädjas nu. Så glad för er skull!

Fru Bygg: kan tänka mig att det är svårt att fatta

Ninnis och lanovia: jag är ganska övertygad om att ÄL har kommit och passerat för den här gången *drar häftigt efter andan*. Fast det dåliga humöret kom för tidigt för att ha något med ÄL att göra och illamåendet och tröttheten har varit mina följeslagare i över en månad nu. Men ta mig tusan om det inte känns bättre idag... *hoppas*

Förresten, lanovia, den där nördlooken, vad är det?

• Hvidbrud

Åh, stackars chefen och tur för er! Hoppas verkligen att man kan slippa bli sjuk. Batman har fått sin kallelse idag och han blev så glad. Han skulle inte bli vaccinerad i danmark förrän i januari!! Han övervägde att ha mask på när han åker tåg, alla människor och trängsel. Nä, han får se till att hålla sig frisk, så lilla E inte riskerar att bli sjuk.

Fru Bygg: Visst är det helt otroligt att man är mamma! I början kunde man liksom glämma det i några ögonblick. Nu efter 3 mån, har det börjat sjunka in mer och mer. Den lilla människan, med sin helt egna personlighet är min dotter. Jag är hennes mamma och hon har legat i min mage. Det var hon som sparkade och hoppade stuttsmatta på min urinblåsa...

• Fru Bygg

Hvidis, Ja, det är verkligen otroligt. Ella börjar mer och mer utveckla sin personlighet nu, det händer så mkt så snabbt.

• Ankan80

Jag är i v. 18+6, v.19. Men alltså v. 20 i morgon

Nä, jag kunde inte komma på söndag pga att vi skall fira svärfar.
    Men nästa gång så....!

• Ankan80

Förresten så på ul-bilden så ser bebisen ut till att ha en riktig pussmun/näbb. Kanske är en liten anka ändå?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan