• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Hahaha bra jobbat Ninnis!!!
    Men lagspelare som jag är så säger jag det där hade du aldrig klarat utan att jag hjälpt fram dig så bra med mina spam.

• lanovia 08

Sonja underbart att höra att ni alla är friska igen!

Nedräkning ja.... jo lite grann har den ju börjat. men det är ju svårt också, dels har ju inte hjärnan fattat ännu men sedan så vad skall jag räkna ner till. Skall jag räkna till BF eller till 2v innan eller 2v efter? Ja man vet ju liksom inte riktigt var slutet befinner sig.

• Ninnnis

Självklart! Tack för hjälpen, makker

lanovia 08 skrev 2009-11-12 09:20:48 följande:

Hahaha bra jobbat Ninnis!!!Men lagspelare som jag är så säger jag det där hade du aldrig klarat utan att jag hjälpt fram dig så bra med mina spam.
  • Ninnnis

Min mobil ringde nyss, det stod gudsonens mammas namn i displayen. När jag svarade så hörde jag ett litet: "Jag saaaaknar dig! Det är så tråååååkigt här! Jag saknar dig hela tiden, jag vill åka hem till dig!"

Lille älsklingen får ju bara vara på dagis 15 timmar i veckan eftersom hans mamma är föräldraledig, och det blir nog lite för lite action för hans smak ibland. Gudmor smälte ju såklart direkt och jag lovade att köra hem och leka med honom efter jobbet. Jag hade tänkt köra hem och städa, men det kan vänta! Dessutom utlovade hans mamma middag

Han hade först tänkt ringa till sin pappa, men han ångrade sig. Han tyckte först det verkade lite läskigt att ringa till mig också, men när hans mamma sa att hon hade numret i telefonen så ville han ringa ändå. Hjärtegullet!

• Ankan80

Hej hopp.
    Tänkte skriva en rad eller två nu när min kollega inte sitter bakom mig

Tack för alla grattis! Svävar fortfarande på små rosa moln
    Har inte så stor mage än och därför säger alla att det blir en flicka

Har inte heller gått upp så mycket (ännu) +3,5kg sen inskrivningen, så det känns väldigt skönt.

Hoppas alla sjuklingar kryar på sig snart!

Kram!

• Ninnnis

Hej Ankan! Jag blir alltid så glad över att se din söta anka

Jag är så glad för din skull att ni verkligen kan glädjas nu. Härligt! Men vänta du bara, magen ska nog bli stor och rund ska du se

Visst kunde du inte ses på söndag? *hoppas hoppas hoppas att du kan*

• lanovia 08

Så lite så!

Ninnnis skrev 2009-11-12 09:53:05 följande:
    Självklart! Tack för hjälpen, makker lanovia 08 skrev 2009-11-12 09:20:48 följande:
  • lanovia 08

*smälter som stearin* Gud så söt gudson du har Ninnis. Förstår att städningen blev nedprioriterad.

Ankan, ´magen skall nog hinna växa till sig. *kliar mig lite fundersamt i huvudet* vilken vecka är du i nu, du har nyss gjort UL så jag gissar på v19?
    Vill också minnas att du inte kunde på söndag??

vilka blir vi? Är EA fortfarande på?

• Hvidbrud

Heeeej!!!!

Liten sover så jag passar på att sitta här med er lite. Ninnis och ankans plupp lyser ialla fall
    Hon ville inte sova inatt (jo, kl 3) så hon vaknar nog först fram åt eftermiddagen. Har inte hjärta att väcka henne, då gråter hon så hjärteslitande med nerböjd darrande underläpp och små små tårar som rinner ner för de runda kinderna. Nä, jag låter henne sova lite till.

En Smommy är jag iallafall inte! Usch, fick helt ont i magen av att läsa det. Skulle man göra allt det käns det som om man inte kan vara fullt närvarande i något av alla hundra grejerna man ska göra perfekt. Nä. Mommy räcker för mig och min mamma är verkligen en av mina förebilder!

Ankan: Magen ska nog växa och bli stooooor! Det är så härligt! Skönt att du inte gått upp så mycket, jag har fortfarande 12kg förmycket kvar... Det dallrar liksom när jag går, konstig känsla. Men jag klappar mig själv på axlen och säger, det var bara 12 veckor sen jag födde, de ska nog försvinna tids nog.

Maken bjöd mig på massage i förrgår. Åååhhh... Det var så skönt! Fortfarande stel och öm i muskler och led, men mycket mycket bättre.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan