Heeeej!!!!
Liten sover så jag passar på att sitta här med er lite. Ninnis och ankans plupp lyser ialla fall
Hon ville inte sova inatt (jo, kl 3) så hon vaknar nog först fram åt eftermiddagen. Har inte hjärta att väcka henne, då gråter hon så hjärteslitande med nerböjd darrande underläpp och små små tårar som rinner ner för de runda kinderna. Nä, jag låter henne sova lite till.
En Smommy är jag iallafall inte! Usch, fick helt ont i magen av att läsa det. Skulle man göra allt det käns det som om man inte kan vara fullt närvarande i något av alla hundra grejerna man ska göra perfekt. Nä. Mommy räcker för mig och min mamma är verkligen en av mina förebilder!
Ankan: Magen ska nog växa och bli stooooor! Det är så härligt! Skönt att du inte gått upp så mycket, jag har fortfarande 12kg förmycket kvar... Det dallrar liksom när jag går, konstig känsla. Men jag klappar mig själv på axlen och säger, det var bara 12 veckor sen jag födde, de ska nog försvinna tids nog.
Maken bjöd mig på massage i förrgår. Åååhhh... Det var så skönt! Fortfarande stel och öm i muskler och led, men mycket mycket bättre.