• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Vad skönt att du fick penicillin och att hjälp väntar om du inte får ordning på indianerna, Jenny! Krya på dig Kul med väninnans bäbis förresten!

Fru Bygg, det var min make som skickade gulle-mms här om dagen. Världens bästa man, var det ja...

• Ninnnis

Blommis, det märks att du är glad över att vara back on track

Fru Bygg, jag förstår att det måste kännas konstigt med jobbet. Hoppdu får tid och möjlighet att njuta lite av ledigheten innan bäbisen kommer.

Blommis igen, har ni flyttat ner permanent hela familjen nu då? Mysigt att vara tillsammans allihop igen Vad sa sonen när han vaknade och pappa var hemma? När börjar sambon på nya jobbet förresten?

• Ninnnis

Deal!

Fru Bygg skrev 2009-09-30 10:37:09 följande:

Det kan bli en skoj debatt Ninnnis, ang världens bästa man! . Vi låter det stanna vid att vi alla är lyckligt lottade, med så underbara makar och sambos!
  • Ninnnis

Stackare...

lanovia 08 skrev 2009-09-30 10:38:53 följande:

Ja, snyft här fick jag klara mig själv.
  • Ninnnis

Det vet jag: Spillevinken!

lanovia 08 skrev 2009-09-30 10:41:24 följande:

Förståndig så jag vet knappt vem det är som tatt över min kropp. jag brukar ju jobba och slita tills dess att jag däckar.
  • Ninnnis
    passionsblomman skrev 2009-09-30 11:05:17 följande:
    Men det skiter jag i. Jag var städerska när jag va städerska även när de hade döpt det till hygientekniker och en ko är en ko även när den döps om till laktoenhet.
  • Ninnnis

Vad underbart att höra! Precis det har ju jag (och andra) lagt märke till och påpekat tidigare. Go´ kille och go´ mamma

passionsblomman skrev 2009-09-30 10:58:43 följande:
    Hon sa flera gånger med eftertryck att hon var alldeles tagen av att han gav ett sådant intryck av att vara fullständigt trygg i sig själv och en mycket robust och harmonisk kille.Jag hoppas ni kan leva er in i hur det känns i ett mammahjärta. Man får en klump i halsen av varm glädje och lättnad.
Svar på tråden I vått och torrt och väntan