I vått och torrt och väntan
Nu har jag kommit hem och inväntar maken och vovven, sen är det dags för smörgåstårta!
Ha en trevlig fredagkväll, mina vänner!
Nu har jag kommit hem och inväntar maken och vovven, sen är det dags för smörgåstårta!
Ha en trevlig fredagkväll, mina vänner!
Hej tjejer!
Lanovia, mysigt med frukost på sängen och bottenlös kärlek! men trist med klantskallar bakom ratten!
Blommis, härligt med kaffemotion
Bruttan, är ni gravida med tvåan allihop? Kul!
Villemoa, låter som en härlig familjedag
Vi har haft en härligt tre timmars promenad nere vid Haväng, vovven har badat två gånger och vi hade (som vanligt) köttbullsmackor i ryggsäcken Nu vankas middag med gott vin, sen mys i soffan. Så mysigt när vi ligger tätt ihop alla tre Håller dock med om att tv-utbudet suger...
Komissarie Morse på Kanal 9, jippi!
Märkligt, Blommis!
Åh, innebandy! Världens roligaste sport Hoppas han hittar ett bra lag så att du kan bli innebendymamma!
Vi har en ganska soft dag med sovmorgon och långfrukost. Det fina vädret som de lovade är inte här i allafall, men jag och vovven ska ta en långpromenad i eftermiddag när maken åkt till Tyskland.
innebAndymamma...
Jag spelade innebandy på elitnivå som "ung" ( ), men trasigt korsband + minisk satte stopp för det... Var tränare under några år, men flyttar med mera gjorde att jag lade av. Saknar det dock!
Baileysglass?! Mmmmm.... Var den så god som den låter?
Jag saknar också Ingis & Hvidis! Men de har antagligen fullt upp...
Jag har skjutsat maken till Kastrup, gått långpromenad med vooven och lagat mat. Nu ligger jag och vovven i soffan och myser
Vilken söt liten innebandyspelare, Villemoa
Blommis, du har rätt i att vovven passar perfekt in i vårt liv. Han älskar våra långpromenader och utflykter, och han älskar våra myskvällar i soffan Han tillför så mycket i våra liv, en riktig liten glädjespridare!
Eftersom maken är i Tyskland ett par dagar ska jag kompa halva dagen imorgon och umgås med vovven. Bra start på veckan!
Hej Hvidis! Jobbig med sömnen, men underbart att lillan gör framsteg med händerna
Jag var en sådan unge som skulle testa alla sporter. Till och med cheerleading har jag hållit på med, men då var jag nog 16-17 tror jag...