Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Som synes av alla missade bokstäver är Blomman trött och lite slokig nu. *går och lägger mig*

Hoppas jag sover bra inatt. Jag har tappat sömnen och ligger vaken som en dåre hela nätterna. Bäst att kasta sig på sovtåget när det nu verkar rulla in ett på perrongen...

Ses imorr´n!

• passionsblomman

Åååh hoppashoppashoppas!
    Ninnnis skrev 2009-10-27 12:32:22 följande:
    Jag hoppas att det är en liten Baa 2 (B2?) som har tagit över dig...
  • passionsblomman

OOOOOO! Jag följer med och sitter där bredvid så du kan klämma min arm!

Det kommer att gå jättebra och det GÖR faktiskt inte ont så det är fråga om smärta, det är mer att det spänner liksom.
    Hoppas innerligt att du får strålande besked.

Ninnnis skrev 2009-10-27 12:53:27 följande:
    Nu ska jag snart åka och spola äggledarna...
  • passionsblomman

Vad många supergulliga inlägg och kommentarer det var att läsa här idag! *rörd och glad*

Nu ska jag kolla veterinärer i området, för här ska inte bli fler kissongar nu.

• passionsblomman

Faktm är att jag verkligen skulle behöva lite äthjälp här med alla de jättestora päronen! Min son vill inte ha fler och man kan liksom inte äta hur många som helst själv, för det ger vissa effekter på magen så att säga.

Det är sådana där som är så gooooda så det knappt är sant. Man vill ha ostar och vin hela tiden!

• passionsblomman

Nästa år får vi ha en träff allihopa här i skördetid, så kan alla ta med sig lite päron och äpplen och så hem. OCH vi kan dricka vin och äta ostar och Äppelpajer och allt möjligt medan vi har träff också!

• passionsblomman

Min son tappade jst tålamodet med sin mamma. "SLUTA sitta där ochkolla på datorn! Vi skulle ju se film!!!"

Ja, just det...

*loggar ut så länge*

• passionsblomman

Men gumman!

*halar fram ett paket näsdukar*

lanovia 08 skrev 2009-10-27 16:36:32 följande:

Nu skall jag väldigt snart gå hem. Hoppas hinna utanför dörrarna här innan tårarna börjar rinna. Är så jäklans arg och frustrerad just nu.
Svar på tråden I vått och torrt och väntan