I vått och torrt och väntan
Ja, inte fasiken fanns det något som kändes som sådär värst spännande!
Tänk, en riktig sådan där lång Engelsk kriminal- eller thrillerhistoria! Det hade jag gillat!
Eller så tar vi över hela bt och spammar varenda tråd!
Har du sett den här?
www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3575680.html
Hahahahaha
Vilken titel av alla!
Och angående spam, minns du inte när jag jagade den hysteriska bruden som gjrode reklam för sin blogg i precis varenda tråd i hela forumet?
DET var en jakt det!
Meeeen!
Nu ringde sambon-han har fått punka och var tvungen att mecka med det, så nu tar det ju ÄNNU längre tid innan vi får äta!
Hej tummen upp ända upp i taket...
Jo, den bruden slår de flesta jag stött på än så länge.
Nu blev jag rätt förvånad måste jag säga: Vi var ju och hämtade en bäddsoffa häromdagen. Vi åkte iofs rätt långt och la mycket tid på att få hit den, så det gick ju en viss summa i soppa, men den kostade bara 600 spänn och den var väldigt lite använd.
Nu såg jag en EXAKT likadan som den, samma mönster och allt och den skulle de ha 5000 kr för! Har kostat dem 7000 ny står det i annonsen, och är bara soven i tre ggr.
men vilken SKILLNAD!
Känns som att vi gjorde ett bra fynd får jag ju säga. Nästan nio gånger lägre pris!
Tjaaaba Ninnis! *vinkar*
Heeeeeeeeej Ingis!
Åh vad skönt att du är glad igen!
Jag oroade mig faktiskt. Jättemycket.
Ni har ju en del omkring er just nu i era liv,
så det är ju inte konstigt om det blir slitningar. Men det är hemskt och man är så himla sårbar när man sitter där med den lilla lilla människan som man bara vill det bästa för, och så är man OSAMS mitt i allt.
Jenny, ja tack en vetevärmare eller två skulle vara skönt på de här axlarna...!
Men INGIS!!! Herregud!
Fy f***********¤%#%¤"/%¤#/¤#%¤
Allvarligt talat, vi har haft sådant nära inpå i vår familjekarusell också. Homn måste bort från den mannen!!!