Godmorgon!
*börjar dagen med att ge Bruttan en stor kram inför dagens NUPP*
Som jag tror och hoppas kommer gå kanon.
Förstår att det måste vara jobbigt att lämna lilltjejen, men en middag med maken, det är inte fy skam.
jag känner mig helt slut idag. Gjorde inget fysiskt jobbigt igår kväll men tydligen psykiskt. Pappa är ju här o hjälper oss göra om badrummet. Och det skall verkligen göras från noll, en vägg skall rivas och allt skall byta plats. Så igår satt vi och skissade och flyttade runt alla inredning (på papper vi bar inte fysiskt runt det) tills dess att vi fick något som såg bra ut. Tror vi testade alla möjliga o omöjliga varianter. Nu får skissen vila till ikväll så får vi se om det fotfarande ser lika bra ut då.
appropå föräldrarna så är även deras valp här. Som faktiskt är så gott som rumsren för utom när de tvåbenta missar att han försöker säga till oss att han vill ut. Ena gången resulterade detta i att han sprang ner för trappen och kissade på vårat tält (som ligger i ett hörn och borde blivit ihopvikt för ca 2 mån sedan). Där fick vi vårat straff för att vi inte hade lagt undan tältet. Tror vi fick rent det, men snacka om att pricka rätt ställe för sina behov.