• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • laris

Hej tjejer! Imorgon ska jag göra en titthålsoperation för att bort några cystor på äggledaren. Jag är nervös....någon här som har gjort något liknande? Hur kändes det efteråt??

• passionsblomman

Åh, nej tyvärr-eller rättare sagt som tur är, har jag ingen sådan erfarenhet och jag TROR mig veta att ingen av stammisarna här i tråden genomgått någon sådan operation heller.

Diverse annat har vi stött och blött, men just det har jag inte hört något om vad jag kan minnas

LYCKA TILL! Jag förstår att det är nervöst!

laris skrev 2009-08-24 21:59:54 följande:
    Hej tjejer! Imorgon ska jag göra en titthålsoperation för att bort några cystor på äggledaren. Jag är nervös....någon här som har gjort något liknande? Hur kändes det efteråt??
  • Jenny står brud 090801

*Blir nyfiken* vad betyder detta???? Har du ++++????

Fjällbruttan skrev 2009-08-24 21:46:37 följande:
    Era visslingar funkar Ska bara hålla tummarna för att det går bra nu....
  • Fjällbruttan

Ja, vi har ett plus

Men jag tycker det känns lite kymigt nu när Blomman fått så trist besked, Du skulle ju plussa före mig! Det hade jag beställt!!

• Jenny står brud 090801

Var så nyfiken bruttan så jag var tvungen att titta här innan jag åker till jobbet.

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

Nu måste jag äta frukost

• Daa

Hihi. Jag blev också tvungen att kika in

GRATTIS, Fjällbruttan!

Nu måste jag jobba.

Önskar er en fin dag. Kram!

Jenny står brud 090801 skrev 2009-08-25 06:53:18 följande:

Var så nyfiken bruttan så jag var tvungen att titta här innan jag åker till jobbet. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Nu måste jag äta frukost
  • Jenny står brud 090801

Dags att ta sig iväg till jobbet. Idag är en sådan dag där jag hellre skulle vilja sitta hemma här med er. Men kan ju inte sjukskriva mig för det :-O Men dagen är inte så lång så det blir förhoppningsvis lite eftermiddag hemma idag.

• lanovia 08

Blommis, vet du hur länge det dröjer innan du får veta något mer?

Bruttan, Grattis!!! Vad roligt!!!

Ninnis, hur går det med hunden?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan