• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Jenny står brud 090801

Men vad tråkigt, men hoppas på att det är en nidis då.

Fjällbruttan skrev 2009-08-25 16:06:05 följande:
    Färskt rött blod, blir ordentligt på pappret när jag går på toa...Samma sak med Saga så det kan ju vara en nidis, men det känns inte som det,vi får se, just nu har jag ställt in mig på att det blir ett minus och så låtsas jag inte om att det fanns ett + och så får vi börja leka kaniner i liften istället
  • passionsblomman

Visst var det!

Förresten, kan du inte inboxa mig VART du bor någonstans? Jag börjar misstänka att du plockar smultron på samma ställen som jag gjorde när jag var barn...

Jenny står brud 090801 skrev 2009-08-25 16:08:09 följande:

Glömde ju skriva att det var skönt att du fick lite positiva nyheter oxå blomman.
  • Jenny står brud 090801

Gjort. Känner du igen det?

passionsblomman skrev 2009-08-25 16:17:20 följande:
    Visst var det!Förresten, kan du inte inboxa mig VART du bor någonstans? Jag börjar misstänka att du plockar smultron på samma ställen som jag gjorde när jag var barn...Jenny står brud 090801 skrev 2009-08-25 16:08:09 följande:
  • passionsblomman

Nu ringde mäklaren. Det ska vara netill visning imorgonkväll och det är visst minst 5 par som vill titta IGEN!

Och massor som ringer så hon sa att det verkar jättebra!

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2009-08-25 17:03:14 följande:
    Nu ringde mäklaren. Det ska vara netill visning imorgonkväll och det är visst minst 5 par som vill titta IGEN! Och massor som ringer så hon sa att det verkar jättebra!

YayayayippieyippieyayayayYES!!!!!!

Många långa pengar blir det Blomman
    Låt enöga veva på sin pengamaskin så det flödar hos er!

• Jenny står brud 090801

Roligt med många intresserade!

passionsblomman skrev 2009-08-25 17:03:14 följande:
    Nu ringde mäklaren. Det ska vara netill visning imorgonkväll och det är visst minst 5 par som vill titta IGEN! Och massor som ringer så hon sa att det verkar jättebra!
  • Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2009-08-25 17:10:13 följande:
    Bruttan, VEM är enöga?

Men herregud människa! Har du inte sett Dunderklumpen????

">

Här är Enöga med sin pengamaskin på pakethållaren

">

En dum en är min absoluta favorit, han sjunger het underbart i detta klipp  

Svar på tråden I vått och torrt och väntan