Tittar in lite snabbt och säger hej!
Vad skönt Blommis att det inte var helt nattsvart. Och blir det IVF så småningom har det ju ingen som helst betydelse, bara det finns ägg och det gör det ju!
Åh Lanovia, fy vad sugen jag blev på äppelkaka! Mmmmmm gud vad gott! Annars är jag mest osugen på saker just nu, t.o.m. avocado som jag vanligtvis älskar får det att vända sig i magen på mig bara jag tänker på det. Jag har också varit väldigt yr de senaste veckorna, men har kommit på att det faktiskt blir bättre om jag försöker ignorera det. Så du har så rätt om det där att tänka saker till sanning! Till viss del tror jag att man kan påverka hur man mår genom vilken inställning man har (givetvis inte om man är sjuk eller så, men ni förstår vad jag menar?). Förresten Lanovia, vi ska se Takida i Stockholm.
Bruttan - håller tummarna stenhårt för att det är en nidis och att plusset stannar kvar!!!
Jenny, åh kan inte du sy bebiskläder åt mig också? *bersnällt* Jag är totalt värdelös på att sy och äger inte ens en symaskin. Faktum är att jag imorgon ska upp till mamma med en hög kläder som behöver lagas... Vi ska göra det tillsammans är det sagt, men jag vet hur det brukar bli med den saken!
Hvidis, hur går det? Är allt bra med dig och lilla familjen? Har ni haft några besök än? *kramar*
Ninnis, hoppas du har en skön semester med nya vovsingen!