I vått och torrt och väntan
Oh Ninnis vad de där små rösterna i luren är frunderbara!
Oh Ninnis vad de där små rösterna i luren är frunderbara!
Mäh!
ska det ju vara!
Hvidis, instämmer helt med allt du sa om de där Smummysarna eller varomnuhette. Det finns föralldel en del sådana där kvinnor och jag känner mig som ett svek mot dem i blotta min uppenbarelse. INTE fit och moderiktig, inte stylat hem och ingen egen pasta från egen pastamaskin...och dessutom har jag en dinosaurie frpn förra generationen som förebild, nämligen mamma OCH är dessutom full av beundran för min mormor och farmor. Nä. Jag är nog just en sådan där morsa som de kvinorna ryyyyser när de ser.
Det skiter jag i. För det mesta.
Och det är skönt att ha lämnat Sthlm, för i city finns det en hel hoper av de där.
Tjohooo! Nu ringde de från mattaffären! Jag beställde ju två mattor till vårt sovrum förut när jag köpte de där andra dyyyyra, och nu har de kommit! Så på måndag när vi åker på IVF-samtalet ska vi hämta dem!
Min lilla skitunge sov sällan längre än en halvtimma i sträck på dagtid och då blev det ju så att om han sov 45 minuter så gick jag ju typ och kollade om han levde.
Men min svägerska som ställt ut alla tre sina barn på altanen för sovning har haft sina sovandes i flera timmar åt gången och då har hon mycket riktigt ägnat sig åt allt det en mamma passar på att få gjort under tiden. Och jag tror faktiskt inte hon sprungit och kollat i någon vidare utsträckning-och då är hon ändå rätt hönsig med vissa saker (fast as-cool med andra)
lanovia 08 skrev 2009-11-12 12:41:11 följande:
Jag vill också dansa pata pata och få massage!
*går och tar lite mera kaffe*
IIIIH! Alltså, de här UL-bilderna, det är nästan lite som att tjuvkika på något man inte ens borde fåsepå något vis. Lite heligt liksom.
TÄNK att lilla ankan är där!
Usch nu får jag jordens sämsta samvete för att inte JAG har satt igång att städa huset. Och jag har ingen som helst ursäkt annat än att jag är höstlåg/seg och inte har den minsta lust...
Och inte har jan ngn extern hårddisk heller för den delen.
Om jag vore singel nu, då hade jag levt på godis, kakor och mackor just nu, med något avbrott för en sushi och så bara legat och läst och kollat videofilmer.
Istället så...eh.. lever jag på mackor med inslag av någon halvhjärtad middagsmat och sitter vid BT med inslag av videofilmer.
Jag har gått upp ett kilo sedan vi flyttade hit. Det behövdes INTE. Nu hade det varit bra om mina axlar och armar och knän blev bra så jag kunde få lite kraft att gå och träna lite. Det skulle VERKLIGEN behövas.
Fast en stor bit av mig-typ hela-har ingen lust att vara duktig just nu. Alls. Jag VILL äta godis och kolla på film. Kan man få det fram till jul?