Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Vad gäller ses på söndag, vad tror ni om kl 11?
    Eller är det för tidigt? För sent?

• lanovia 08

ska det tolkas som att baksmällan inte är botad ännu vid den tiden?

Ninnnis skrev 2009-11-10 15:37:12 följande:
    *zzzzzzzz*lanovia 08 skrev 2009-11-10 15:35:14 följande:
  • lanovia 08

Det går bra senare också, jag bara försökte börja kläcka en tid.
    Mannen skall träffa en kompis också och vi tänkte samordna så vi är i väg samtidigt (och han tänkte rätta sig efter oss ) därav anledningen till att jag försöker bestämma tid redan nu.

• lanovia 08

godmorgon, eller känns snarare som godförmiddag.
    Maken gav sig iväg till Holland imorse. väckte mig för att säga hejdå vid kvart i fem. Efter det somnade jag aldrig riktigt om, har hunnit med 45 min promenad med hunden. Sedan gick jag till jobbet, brukar normalt ta max 15 min men skulle till andra sidan idag så det blev typ 30 min där. Sedan var det lite fuffens och sedan tillbaka till kontoret.

Usch vad oroligt jag sovit i natt. Drömde om en bilolycka, sedan var det något om en kompis och därefter var vi på förlossningen. och vilken förlossning sedan, löpande band principen var det. Det var två sängar med en skärm emellan och sedan stod jag bakom en anann skärm och vänta. jag befann mig i tidigt öppningskede och fick alltså stå bakom skärmen och vänta. När man sedan nådde 7-10 cm fasen fick man lägga sig i en säng. Gällde bara att de två som redan låg där hade hunnit förlösa innan. Jag vaknade helt kall inombords försökte krypa närmare maken men han vände sig bara bort i sömnen, inte mkt till tröst
    När han sedan skulle åka kände jag mig så skärrad från allt konstigt jag drömt inatt att jag bara ville hålla fast honom och inte låta honom åka.

• lanovia 08

Ninnis, då tycker jag vi kör på kl 12. Det går precis lika bra för mig.
    vad säger övriga inblandade?

Ninnnis skrev 2009-11-10 20:07:12 följande:
    Lanovia, jag inrättar mig efter er, jag får väl ställa väckarklockan Men 12 passar mig (minst) lika bra.
  • lanovia 08

Det var mig en man med kontroll!
    Pumpkin skrev 2009-11-10 21:42:39 följande:
    Och här misstänker alla att det blir en tjej också, så det kanske blir ännu mer kvinnodominans då Maken har varit bergsäker från början, han säger att han vet vad han skickar iväg
  • lanovia 08

*Skyndar mig att ta en stor bit kladdkaka och sleva upp massa grädde och lägga på lite bananer* Gäller att hinna före alla på konferensen
    Mums! Vad sugen jag blev nu!

Jenny står brud 090801 skrev 2009-11-10 22:11:16 följande:

*Bjuder runt ljummen kladdkaka med grädde och bananer*
  • lanovia 08

Jenny förstår precis hur du känner. Har känt likadant många gånger. Man känner sig egoistisk men det är en fullt normal reaktion.

• lanovia 08

Är jag själv att sitta här o spama nu?
    Jag undrar vad som hänt med Daa??? Tycker det varit alldeles för tyst från henne de sista dagarna.

• lanovia 08

Tog just en titt i kalendern och fick en smärre chock, jag skall bara jobba 6 veckor till!!!! Det är ju nada!!! Innebär det också att barnets ankomst närmar sig?? Dit är det ju jättelångt, eller så är det inte det???
    *intar nördlook, antas in genom näsan och ut genom munnen*

Svar på tråden I vått och torrt och väntan