• Leksi

I vått och torrt och väntan

passionsblomman skrev 2009-10-30 13:58:09 följande:
    Man kan också gå och bli tjock, så blir det större tuttar också.
    Fast jag har provat det och jag blev bara tjockare över magen och rumpan, brösten var lika små! Inte för att jag gjorde det med flit alltså, men det kom lite som en chock i 20-års åldern när jag upptäckte att jag helt plötsligt inte kunde äta precis vad jag ville längre och fortfarande vara smal som en sticka. Hann gå upp tio kg innan jag insåg att hoppsan, jag måste nog äta och träna lite bättre.
  • Leksi

Ja! Låt oss hoppa runt i ring och fira att det är helg! HURRA!!

Har dock två timmar kvar, suck, & om tio minuter har jag budgetmöte med chefen. Otroligt inspirerande fredag eftermiddag... Not! Gäsp, och trött är jag också.

Hoppas latten var god EA! Och lycka till med simningen Lanovia!

• Leksi

Oooh, men det var väl en helt perfekt doppresent Jenny!! Den kommer nog bli väldigt uppskattad. Jag hade i alla fall blivit jätteglad för något så personligt och dessutom handgjort.

Vad bra att mannen har varit hemma idag och kunnat krama om dig. *kramar lite till*

• Leksi

Nämen fy Sonja, vad händer om du blir sjuk också?

Vad är "This is it"?

• Leksi
    Sonja68 skrev 2009-10-30 16:39:58 följande:
    This is it = Michael Jacksonfilmen
    Aha! *glödlampa lyser upp ovanför mitt huvud*

Själv ska jag på Buddy Holly (musikal) imorgon. Ska bli skitkul för jag älskar Brolle!
  • Leksi
    passionsblomman skrev 2009-10-30 16:41:38 följande:
    Det finns en liten mässingsängel från Skultuna mässing, sm heter skyddsängeln. Den sätter man ett litet julgransljus i och den är faktiskt jättefin. Finns en stor variant också för vanligt ljus. Den lilla har jag givit i doppresent några gånger.
    Åh, det låter jättefint! Måste komma ihåg. En av mina kompisar fick sin andra son idag (på 3 timmar så där gick det undan!) så det lär bli dop om några månader.
  • Leksi
    ingenjörsbruden skrev 2009-11-03 12:35:35 följande:
    Ang träffen på söndag....jag är väldigt glad om vi kan träffas någonstans där det inte är så mkt folk....Promenader i friska luften är kanon o härligt vid fint väder...kan ju alltid hoppas....
    Psst Ingis, jag tror träffen är _nästa_ söndag d.v.s. 15/11.

*smyger ut och fortsätter fakturera*
  • Leksi

Halloj!

Ja visst är det härligt med fredag? Så himla skönt! Jag förstår precis din trötthet Lanovia, det är samma för mig när jag kommer hem efter jobbet. Och läggdags 21.30 Daa, det är SENT för mig!! Numera går jag alltid och borstar tänderna senast nio och sen är det marsch i säng... Är dock lika trött för det, skulle nog behöva sova en timme efter lunch egentligen men på hur många arbetsplatser kan man göra det?

*Stämmer in i visslingskören för Daa, Blommis, EA, Jenny*

• Leksi
    Ninnnis skrev 2009-11-06 09:36:31 följande:
    Daa, jag såg en bil med DAA på nummerskylten imorse, då tänkte jag på dig
    Apropå det så såg jag en riktigt gammal, risig bil härom dagen med nummerplåten "LYX". Det såg så himla kul ut!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan