• Hvidbrud

I vått och torrt och väntan

He he.. Vänta bara, Lanovia. Det är bra att investera i mjukt toapapper...

• Hvidbrud

Just nu väljer vi mellan inga namn alls... Det är slut... Det var:
    Nora (hora, går inte),
    Alma (är hon inte),
    Esther (vill inte maken, bara om det stavas med I och det går inte att ha ett barn som heter Ister(band))
    Selma (brossans hund hette selma, semla)
    Det var toppkandidaterna... Sen har vi nog gått igenom allt vad som finns från Rita till Josefin, men inget som lockar. Jag vet vad jag inte vill ha. -ie-namn ex emelie och killnamn som är tjejnamn ex mikaela karla petra... Vad finns kvar då?

Butiken är BORTA!!!! En tjej övertog kontraktet från d. 1 sept. (skrev jag inte det?, nä, jag var nog upptagen av muffin...) Det är så himla sköönt att slippa oroa sig för den skruttlokalen varje gång det börjar regna. Nu ska jag bara hitta en ny lokal till nästa år, men det bekymrar mig inte. Tror att jag bara kommer hyra in mig hos någon, så slipper jag en massa klydd. Kunderna har jag ju redan, så de behöver inte lockas med bra koncept ect. Bara rena lakan och bra behandling.

• Hvidbrud

Majken gillar jag, men inte min man... typiskt... Så är det med de flesta namnen. svårt att komma överrens. tekla gillar jag jätte mycket. hon är en tekla, men min man har ju inte alls samma tillknytning till dessa namnen, så det är svårt att hitta nått som både passar med hans assyriska bakgrund och min svenska. Nora hade varit kanon (om det inte rimmade så illa..) senast tycker han om Nomi eller Noomi. Vad tycker ni om det? För mig är det ett rätt okänt namn...

• Hvidbrud

Sen finns det många fina namn som låter mindre vackert på skånska... nu kommer jag inte på vad det var men det kan bli ganska roligt

• Hvidbrud

nu skrev maken att han tycher hon kan heta alma noor ester hans släktnamn och efternamn... visst hon är vår princessa men hon behöver väl inte 5 namn... tre tycker jag är lagom...

blöjbyte och gåturstid!! tack för alla förslag!
    *kraaam*

• Hvidbrud

våra ska heta Alla (tjej) och Alvar (kille) Don't know.. Alvar är ju lite gulligt...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan