I vått och torrt och väntan
Grattis Bellabus!
Grattis Bellabus!
Tutten i högsta hugg? Har du fått så höga tuttar?
Kram tillbaks!
Både LOL och ASGARV på samma sida? Tur att man kan roa någon...
Nu sticker jag till Norge!
och kram och trevlig helg!
Men usch vad mycket tråkigheter som händer!
KRAAAAAAAAAAAAM till Ingis, Andbeyond, Bruttan, Jenny och alla andra som behöver.
Nu ska jag spela Wii med lillasyster, hennes kompis och de två tjeckiska utbytesstudenterna som bor här den här veckan.
och kram
*hjärtar ankungens rörelser*
Lanovia, var matchen så tråkig? Det var en massa poliser på stationen i Gbg, jag bytte tåg där precis efter att matchen hade slutat. Jag lyssnade på matchen i mobilen, även om det inte var den jag var mest intresserad av egentligen *jublar tyst*
Ingis, det låter som att din syster skulle behöva se situationen lite utifrån, då kanske hon inser hur illa det faktiskt är?
Vilken bedårande liten Bellabus, förresten!
Jag sitter på tåget hem från Norge nu, passerar precis Hässleholm. Har haft en supermysig helg med familjen, har blivit ompysslad, pratat och bara varit. Det gjorde gott för både kropp och själ!
Nu väntar en hektisk vecka eftersom min kollega har fått pisksnärtsskada efter att ha blivit påkörd och min närmsta chef har skadat ledbandet i axeln... Imorgon måste jag därför jobba 07-17... Får nog passa på att sova lite på tåget
Usch, Blommis! Jag förstår att det skär i hjärtat när sonen är så ledsen! Kraaaaaaaam till er båda!
Men vad gulligt att kissen fann sig väl tillrätta direkt
Du förstår jag att du blev lite pömsig...
Jag hade det jättebra hos familjen, det var precis vad jag behövde
DÅ förstår jag