• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

lanovia 08 skrev 2009-11-02 08:27:15 följande:
    vi fick med oss massa barnkläder hem som maken o hans syskon haft. inte nyaste fashion men duger absolut att kräkas i hemma.
  • Ninnnis

Lanovia, tummen upp för din mamma, men tummen ner för din svärmor... Vad blev det för mammakläder?

• Ninnnis

Hej Daa! Hur är det idag?

Jo, jag märker att jag är ensam på vår avdelning idag... Tur att man har simultankapacitet

• Ninnnis

Det visar sig att maken & vovven kommer hem på torsdag istället för fredag Det är inte så ofta det ändras åt det hållet, så nu blev jag glad!

• Ninnnis

Heja dig, Blomman!

Daa, vi är bara tre på vår lilla avdelning, men jag är inte ensam i huset. Ibland kan det vara lite skönt att vara ensam också, faktiskt... Det blir ju så klart mer att göra, men det har jag inget emot så länge det är hanterbart. Hoppas tingen ordnar sig för dig!

• Ninnnis

VILKEN KILLE!

Är det alltså 14-15 nov det handlar om?

lanovia 08 skrev 2009-11-02 12:38:22 följande:

Plus att han ju ville ge mig chans att träffa tjejerna i Skåne som jag missade sist. Han hade faktiskt tänkt att försöka ta kontakt med er själv, men han lyckades inte hitta er.
  • Ninnnis

Då tror jag att jag kan! Vi ska på gåsamiddag på lördagen, så det passar nog bra om det inte blir i ottan...

• Ninnnis

Bra! Måste stämma av med maken också, men jag hoppas verkligen att vi kan ses då!

• Ninnnis

Synd att du inte kan, Ankan! Hade varit så kul att träffa dig också

Kul att du kan, Ingis!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan