• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

En cab... Totalt meningslöst om du frågar mig, men han är så lycklig när han får köra den så jag låter honom hållas

Daa skrev 2009-11-02 19:39:13 följande:
    *Ninnis: vad är det för leksak din make har i garaget? Nåt jag missat?
  • Ninnnis

Hon glömmer tyvärr det ibland...

lanovia 08 skrev 2009-11-03 10:08:30 följande:

Nej hon glömde nog tänka lite. men var ju en snäll baktanke.
  • Ninnnis

Vad skönt att allt såg bra ut hos B M! Lycka till på aurora, vännen. Håll maken i handen, fråga allt du vill veta och gråt om du behöver. Jag tänker på dig klockan 13, kraaaaaam!

• Ninnnis

Näää, STACKARS lilla Katja!

Jag förstår inte att de inte kan se vad det är för fel på henne? Men hundlek verkar ju lite positivt i alla fall... Hur gammal är hon?

Stor KRAAAAAAAAAAM!

• Ninnnis

Lilla gumman! Hur dags ska ni dit? Orkar du (eller maken) bråka lite idag om det behövs? Ni måste stå på er så att de verkligen kollar allt och ger henne korrekt behandling! Usch, vad jag känner med dig, vännen. Hur verkar hon nu?

• Ninnnis

Ja just det, din man bygger ju bilar! Min man köper dem bara

*kramar också om Villemoa*

• Ninnnis

Lanovia, han är verkligen en guldklimp, din man! Det är just sådan omtanke som värmer

Daa, joooo, visst är den lite kul att köra/åka i på sommaren, men jag tycker ändå att det är ett dyrt nöje... Vi har ju trots allt redan två bilar... *skäms*

EA, är det något speciellt som har hänt? Kram! Kul att du vill träffas, förresten!

• Ninnnis

Lanovia igen, det är ju verkligen tanken som räknas, även om det är en gammal klyscha. En svindyr present som man låter sin sekreterare både välja ut och köpa är ju inte värd någonting i jämförelse med något som man har lagt ner tid, energi, själ och hjärta i, även om det inte kostar så mycket i rena kronor.

• Ninnnis

Gu´ så skönt! Vet åtminstone två föräldrar som hade gett sin högra arm (eller kanske varandras) för att deras 4-månaders bäbis skulle göra det...

ingenjörsbruden skrev 2009-11-03 12:40:12 följande:
    Jag är så glaaaaad!Både förra natten o denna natten har lillstumpan sovit 7 h ostört som följts av pass på 4 h.
Svar på tråden I vått och torrt och väntan