hur mycket kostade hela ert bröllop
vill veta ungefär vad det kostar,
vill veta ungefär vad det kostar,
vårat kommer att gå på ca 90 000, då är ej resan med räknad.
vi kommer att göra en kortare resa direkt efter bröllopet till köpenhamn, och sen en längre i november.
vårt landade på 50 000 ganska exact inkl flyg t polen(bröllopsresa) ringar, kläder, blommor(halva priset pga vän ) trycksaker, smink, hår osv
hotellboende i poelen, transport bröllopsdagen, musik på festen, mat o dryck på restaurang blev gåva.
så totalt över 100 000 36 vuxna o 5 barn
Vårt gick på 80.000:- för 75 gäster. Då ingår ej bröllopsresa, den tillkommer med 30.000:-
tack för svaren
vi ska gifta oss i chile, och det är ungefär 200 personer,
åå just det köpte ni eran klänning eller hyrde ni den, vad hade n för mat som ni bjöd på,
Vi hade 65 gäster och det gick på ca 55000 kr !
Men då är inte bröllopsresan medräknad med den ca 68000kr
Vi var 130 st och allt gick på runt 250.000 kr...
Jag köpte min klänning ca 4000 kr. Maten är en buffé samt att det även ingår brudskål och tårta för den kuvertavgiften jag uppgav. Om du vill veta vad som ingick i buffé kan du titta på www.brygganunderbron.se (vårbuffén).
Persianbride2009 ojj, vad dyrt det blev för er, vad var det som va så dyrt,du har jätte fins bilder.
Vårat gick på 20 000 kr, då var vi 42 vuxna och 6 barn. Allt är då inräknat.
Vi hade skinktoast till förrätt. Varmrätten bestod av olika sorters grillat kött, potatisgratäng, några olika såser, bröd samt 2 olika sallader. Efterrätt hoppade vi över, så efter maten blev det tårta. Sen hade vi fri bar hela kvällen. Som nattmat hade vi baguetter med olika röror, så var och en fick göra sin egen macka. Som snacks hade vi chips i olika smaker samt jordnötter. Det var nog allt!