• Hante

Juli 2010 del 3

Då vår gamla tråd är stängd fortsätter vi här, än är det ju långt kvar tills juli.
    Gamla tråden se nedan:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3436683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-05 15:11
    Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010 del 3
  • LyckligTjej

Miss ida skrev 2009-10-07 07:19:18 följande:
    Vi har en resa till thailand som väntar på oss =) Ska bli underbart.

Vart och när åker ni? vi funderar på Phuket, ingen av oss har varit i Thailand förrut så det känns som om det blir ett bra val
    Vi tänkte önska oss bidrag till resan i bröllopspresent

• AnnaMartin

Vi ska ha en kombinerad bröllopsresa och långsemester nästa höst (gifter oss i juli) och åka till Nya Zeeland hade vi tänkt.

• Miss ida

Vi har valt att dela upp två veckor en på Hua Hin och en i phuket. Vi åker i nov

LyckligTjej skrev 2009-10-07 12:56:51 följande:
    Vart och när åker ni? vi funderar på Phuket, ingen av oss har varit i Thailand förrut så det känns som om det blir ett bra val Vi tänkte önska oss bidrag till resan i bröllopspresent
  • Everton

AnnaMartin: Åhh nya zeeland är UNDERBART!! Längtar att få åka tillbaka dit! Hur länge hade ni tänkt att semestra där??

• rosesarered

Korallbruden,
    grattis till fotografen! nu blev jag nyfiken, vilken fotograf ska ni ha?

Angående bröllopsresa så funderar vi på att önska oss bidrag till en sådan som bröllopspresent.
    Vi är ganska sugna på Grekland=)
    Känns svårt att boka nåt då vi inte har en aning om vad jag har för sysselsättning efter juni:-O

• CeKe

Jag kan varmt rekommendera Kroatien också, om man är ute efter att öluffa... Mycket fint land och trevligt folk som är stolta över sitt land!

• rosesarered

Ja vi vill öluffa!! Av nån orsak har vi fastnat för Grekland bara
    Vi var på Santorini i sommar och har en plan att återvända dit och sen köra en liten öluff.
    Det är så frustrerande för både jag och sambon vill resa innan vi får barn men med bröllopet så finns det inte ekonomisk möjlighet till att prioritera det just nu.
    Vill ha allt på en gång!!

• CeKe

Lugn, ni kan nog resa efter att ni fått barn också =) Det hoppas i alla fall jag på...

rosesarered skrev 2009-10-07 19:26:07 följande:
    Ja vi vill öluffa!! Av nån orsak har vi fastnat för Grekland bara Vi var på Santorini i sommar och har en plan att återvända dit och sen köra en liten öluff.Det är så frustrerande för både jag och sambon vill resa innan vi får barn men med bröllopet så finns det inte ekonomisk möjlighet till att prioritera det just nu.Vill ha allt på en gång!!
  • AnnaMartin

Everton: Vi hade tänkt vara borta i minst 1 månad, beroende lite på om vi får tjänstledigt eller inte. Några NZ tips att komma med?

• källerudd
    LyckligTjej skrev 2009-10-06 22:35:42 följande:
    Några som börjat fundera på bröllopsresa? Min m2b tog upp det för ett tag sedan och vi har nu kollat runt lite och det lutar mot att vi åker tilll Thailand i november Thailand har länge varit mitt drömresmål och kan det bli mer passande än att boka bröllopsresan dit... jag går på moln nu 
    Min älskling har en dröm om att åka på safari så vi hoppas på att kunna fixa det som bröllopsresa, inget man gör med små barn sen kanske :P Men det är ju rackans dyrt. Funderade på att önska oss det men då måste man ju åka senare och vi vill åka ganska tätt inpå. Dels för att vi vill börja försöka bli gravida direkt...är sjukt bäbis sjuk redan nu Och då känns det inte så roligt att åka på bröllopsresa i dec och skjuta på bäbisverkstaden i ett halvår. eller att åka senare och då redan kanske vara gravid och må kasst. Sen vet man ju aldrig hur det blir med sådan, men så rullar våra tankar iaf...sååå svårt
Svar på tråden Juli 2010 del 3