• Hante

Juli 2010 del 3

Då vår gamla tråd är stängd fortsätter vi här, än är det ju långt kvar tills juli.
    Gamla tråden se nedan:

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3436683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-05 15:11
    Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010 del 3
  • Casmel

Hej o välkommen Sigma

Självklart hinner du planera ditt bröllop på denna tid som är kvar. Jag har kompisar som fixade ett skapligt bröllop bara på en vecka så va lugn du och ta en punkt i taget o bocka av. Det går ganska snabbt att köra igenom listan tycker jag men det kan vara för saker bara har fallit på plats liksom...

Nu närmar sig lördagen med stormsteg och jag ska få prova massor med klänningar...Längtar så jag håller på o gå i bitar!

• KatjaB

sigma: klart ni kan det, fixa plats för vigsel och festlokal så snart som möjligt så det är klart, resten verkar det inte vara lika viktigt att vara långt i förväg med

• KatjaB

tessomac: vet precis vad du menar, tycker ena stunden att det går så långsamt medans det ändå gått snart halva tiden från att vi bestämde oss för att vi ska gifta oss

• Korallbruden

Solklart får du ihop ett underbart bröllop på denna tiden. Har vänner som gjort fantastiska bröllop på tre månader.

Lycka till och välkommen i gänget.

Det finns många kanontjejer här med bra koll på läget så minsta fundering så fråga på, så gör vi allt vad vi kan för att hjälpa

sigma skrev 2009-12-03 00:35:33 följande:
    Hej julibraudar! Får man vara med?Min situation: Min underbara sambo friade till mig i söndags. (Yeeey!) Av olika anledningar är det juli (3 eller 10) som gäller för oss, annars måste vi vänta tills nästa år. Har nu suttit och surfat mig igenom de kilometerlånga to do- listorna på den här hemsidan och har nu en snabb fråga till er som har lika mycket tid kvar till dagen D som jag...Hinner jag planera mitt bröllop tills dess?!Tacksam för reflexioner över detta.....
  • marial77

Hej på er Julibrudar!
    Så nu känns det som att man är igång med planeringen och i en bra fas. Klänning fixad, vigselförättare fixad, ringar beställda, catering på gång och inbjudningarna har vi börjat designa..men tänk vad det är mycket som ska ordnas även om man bara ska ha ett litet enkelt bröllop på stranden :)
    Hittade en bra site för partymaterial såsom dukar, dekorationer mm som kanske andra även kan ha nytta av:
    celebrations.e-butik.se/shop/

Ha det bra!
    /Maria

• saga 2010

Sigma> välkommen och stort grattis till frieriet :)
    Jag håller med brudarna ovan. Ni hinner planera bröllopet utan problem. Efter att ni bokat kyrka och lokal kommer det fortfarande att finnas massor med dötid att fördriva i den långa väntan på den stora dagen =). Det är då det är kul att bland annat gå in här på BT och prata av sig med andra brudar som gifter sig runt samma tidpunkt.

Igår satt jag exempelvis och gjorde ett collage över en massa vackra blombuketter som jag håller på att välja mellan. Inte nödvändigt för fem öre men samtidigt kul och väldigt inspirerande. Jag planerar att göra fler kanske ett blandat med lite dukningar, tårtor, klänningar, skor, ringar mm...

Vad pysslar ni andra med i väntans tider =)?

• Korallbruden

Jag har bokat håruppsättning

• CeKe

Och jag knåpar med inbjudningskorten =)

• sigma

Tack tjejer! Nu känns det mycket bättre =)

• KatjaB
    marial77 skrev 2009-12-03 10:38:34 följande:
    Hej på er Julibrudar!Så nu känns det som att man är igång med planeringen och i en bra fas. Klänning fixad, vigselförättare fixad, ringar beställda, catering på gång och inbjudningarna har vi börjat designa..men tänk vad det är mycket som ska ordnas även om man bara ska ha ett litet enkelt bröllop på stranden :)Hittade en bra site för partymaterial såsom dukar, dekorationer mm som kanske andra även kan ha nytta av: celebrations.e-butik.se/shop/Ha det bra!/Maria
    celebrations har vi också kikat på.. har ju lite planer på att ha ett filmtema och de hade både röd matta och popcornbehållare. Tänkte att vi kunde ha popcorn i såna behållare sen i baren, som komplement till de obligatoriska nötterna till ölen
Svar på tråden Juli 2010 del 3