Bröllop 2010 del8
Ska boka kyrka idag, 19/6 Vet inte hur vi ska få ihop pengar, tänkte hållla det enkelt och ta hjälp av släkt och vänner. Hoppas klara oss på 15 -20 tusen. Är det helt orealistiskt?
Ska boka kyrka idag, 19/6 Vet inte hur vi ska få ihop pengar, tänkte hållla det enkelt och ta hjälp av släkt och vänner. Hoppas klara oss på 15 -20 tusen. Är det helt orealistiskt?
Tack, Tack. Nu skall vi bara få ihop 15 000 - 20 000 också, jag som nyss blev arbetslös... Men nu är kyrkan bokad. 19/6 Känns helt overkligt. jag vill ju börja med allt nu, men det är lite för länge kvar. Hur lång tid behöver man egentligen? Vart ska man börja?
Jag funderar på attt låta sy upp klänningen från kina..men vet inte om jag vågar
Vi har tänk frockcoat, svarta byxor, väst, kravatt och skojorta till min karl. Nån som har nåt tips på var man kan hitta sånt billigt?
Här med.ska få besök ikväll...bra så attt man verkligen tar sig i kragen och fixar
Gömma bakom stängda dörrar pch sopa in skräpet under mattan :D
Så har jag tänkt göra, ungefär. Provat tidigare, blev snyggt. Men kostade inte alls mig så pass mycket. jag virkade tunnståltråd(sån till smycken) och virkade in några stycken röda plastpärlor. -Jättesnyggt!!
sundance: Jag måste nog säga nummer 6 trots att det inte var nån favorit hos mannen. Men välj en som DU känner dig fin i så kommer han garanterat tycka att du är Fin!!