Bröllop 2010 del8
Det är stay ups fast utan klistret..skall bara hållas uppe med strumpebandshålllare liksom.. Blir lite nervös attt de ska lossna, men stayups trycker ihop låret så mycket så jag ser tjock ut.. :P
Det är stay ups fast utan klistret..skall bara hållas uppe med strumpebandshålllare liksom.. Blir lite nervös attt de ska lossna, men stayups trycker ihop låret så mycket så jag ser tjock ut.. :P
Katja: Skulle gå till make up store, det är det värt om det blir bra..tänk om du inte skulle bli nöjd hos frisören... Grejerna är ju dessutom kul att ha kvar sen :)
Fick svar från tjejen som jag köpt paraply av idag (det som var trasigt när det kom) och hon kommer att skicka ett nytt! weeee!
jag var inne på nån sida tidigare där man kunde söka på bilder i olika färgteman. Gröna dukningar, rosa blommor m.m. Nån som vet vad jag menar? för nu hittar jag inte tillbaka..
va det hittade inte jag...ska kolla igen
Fick höra idag att syster är gravid och de har fått förväntat datum till dagen efter vårat bröllop. Känns ju tråkigt om hon skulle missa det och samtidigt är jag lite ego och vill inte attt det ska förta våran dag om hon skulle få barn. Funderar på om vi ska flytta till helgen innan, hur skulle ni ha gjort?
Nä det är andra barnet, det första kom två veckor för tidigt.
Antagligen kommer väl datumet kanske ändras också, då de kan se mer exakt. Vore ju så typiskt om vattnet går i kyrkan eller nåt...menmen, vad som än händer måste man väl tänka att det var det som gjorde vårat bröllop speciellt. :)
jag tycker också att tvåan lät godast :)
Vet hur det är. Jag kör också på nutrilett nu (morgon och lunch och vanlig mat till middag. fast jag tycker det går riktigt bra, fast jag har ju då kört lite extra i shaken på morgonen, banan och havregryn. Fick tips om att prova cambridge istället som tydligen skulle vara mycket bättre...
Jag gillar oxå nummer 3
Fast jag tycker nog man kan ge morgongåva på bröllopsdagens morgon lika gärna...