Bröllop 2010 del8
Var den fin??
Vi hade sån tur att lokalen vi ska hyra hade bord, stolar, scen, tallrikar, vinglas, två stora kafffebryggare m.m som ingick i priset.
Var den fin??
Vi hade sån tur att lokalen vi ska hyra hade bord, stolar, scen, tallrikar, vinglas, två stora kafffebryggare m.m som ingick i priset.
anoli: Vi tänkte ha lite snittar och välkomsdrink när folk kommer, som de kan mingla runt med. Sen blir det buffé och sist tårta. Vi skippar också efterrätten, onödigt med dubbelt.
KatjaB: Vi är också överens som tur är. Nu har vi tur och har eventuellt en granne som kan köra oss till festen i sin sina t-ford...men om han inte kan då blir det nog inget speciellt alls, känns inte viktigast.
Vi betalar 1000:- för lokal och där finns också allt :D
håller med.mycket olika mat och fint upplagt så känns det lyxigare fast det är enkelt
Klart man kan ha samma servetter till allt. (om man får ta en ny sen allstå) :)
Vi funderar på dessa, vad tror ni??
www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&OC=Basket&OLId=3389760&PId=1104144&Test=1
om det var våra servtetter du syftade på så ja. Vi kommer ha grönt, vitt och silver som temafärg..och var det inte det du dyftade på så...så...får jag väl gå hem med svansen mellan benen och skämmas då :D
Vi är snabba som katten. Vi har bara varit tillsammans i ett halvår...men vet man så vet man.
Åh nu kom min tiara på posten som jag betällt via tradera. Den var fin, även om den inte såg riktigt ut som jag trodde. Blir nog fin i håret iaf :)
Den finns i mitt galleri :D
Tack! :)
Tror nog den kommer bli fin. ska fundera ut hur jag vill ha håret bara...