Bilder på fina egentillverkade inbjudningskort
Hej hej!
Tänkte fixa inbjudningskorten själva och behöver lite inspiration, nån som vill dela med sig av sina egentillverkade inbjudnignskort?
Gärna tios på text med.
Hej hej!
Tänkte fixa inbjudningskorten själva och behöver lite inspiration, nån som vill dela med sig av sina egentillverkade inbjudnignskort?
Gärna tios på text med.
Vad vill du ha för typ av inbjudan?? Silren eller en del/massa detaljer?? Det är ganska brett däremellan.. =)
Vi kör på det enkla och stilrena med ett vitt kort som man öppnar som två dörrar(kallas altarskåp). Kommer sedan ha ett ceriserosa papper som grund men själva texten ska skrivas på ett vitt papper som vi sätter ovanpå det rosa. Svårt att förklara.. =) Framsidan finns iaf i mitt galleri (även om bilden är dålig..)
På den här sidan finns det en del textförslag;
www.romance.se/StaticLayouts/ShowPicture.aspx
Här finns lite saker som man kan använda sig av också;
www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet&OPT=*SL&LVL1=WEDDING&m=1
och du kan kolla i mitt galleri för att se våra =)
Jag håller på med att göra min egna inbjudnings kort. Jag gick en kurs och sedan bestälde jag matrial från damen som hålde i kursen man kan beställa på hennes hemsida och få en massa ideer finns så himla mycket.
www.scrapbruket.com
Tack alla snälla som tipsat.
Jag tror det blir nån enkel stilrenform av något slag.
Fortsätt gärna tipsa!
Jag har lagt upp en prototyp av våra i galleriet. Namn på gästen i vitt och ett vinrött eller vitt organzaband knutet runt kortet ska dock vara med på framsidan på det färdiga kortet.
bilder finns på mina hemmagjorda i mitt galleri. Fick många positiva kommentarer av gästerna.
Mina hemmagjorda inbjudningskort kan du spana in på min bröllopsblogg..bilder finns även i mitt galleri...
michellespassionbrollop.blogspot.com/2009/08/inbjudningkort.html
Oj vad mycket fint du hade ordnat till bröllopet!