MV85, förstår fullständigt din frustration!! Det är så jävla jobbigt! Så där höll min man´s ex på... dvs det ex som han lämnat FEM år tidigare... och dessutom haft ett treårigt förhållande emellan... kärringdjävel! Fast hon var med subtil, skickade pikar via kompisar, messade honom så fort vi sågs osv, jag trodde han skulle bli knäpp på henne. Kolla av lite försiktigt med nya vännen, kan ju vara en galning som han inte blir av med...
Aleta, vad duktig du har varit i helgen! Ksan du skicka lite energi hit, dock utan getingar som bihang tack Kan du inte låna grävskopan igen och gärva ner dem långt under backen??
Cantaton, var glad, du fryser för att du rasar i vikt You go girl, du är så jäkla strong!!!
Daa...tyvärr är du korkad om du tränar... med infektion i kroppen kan det bli blattan för hjärtat om man tränar... kurera istället, även om det är segt!
Blomman, same same här nu! Säger åt maken att man kan inte ställa in mat i ugnen på 200g för att värma utan att kolla... den bränns då.. (låg på soffan och mådde illa)
-Jamen, jag ställde den ju i mitten av ugnen!!
-Nä, det gjorde du inte , den är 5 cm från ungstaket, det är klart att översidan bir bränd då!
-Nä, för plåten står mitt i ugnen!
-Kom hit och kolla själv då, istället för att tjafsa morrar jag (här tänder det blixtsnabbt nu)
-Det spelar ju ingen roll vad jag gör så är det ju fel och du bara gnäller, jag kan tydligen aldrig göra nåt bra!!!
..................ridå......... jag gick ut ur köket och skrek att du kan ju laga sin mat som är ett sånt jävla proffs så slipper du ha grinhaggan där!!!
Nu är det så att jag är proffs på att laga mat, han är proffs på snömaskiner och sånt!
Han har hittills aldrig lagat nåt som inte bränts nånstans, och det stör mig inte då det är han som ska äta det, men när barnen ska äta, då kan han väl för f-n lyssan på den som kan det utan att argumentera???!!!
Aldrig i h-vete att jag skulle argumentera om hur en skoter ska skötas, det kan ju han.... blir så less!!!
SÅ, färdigspydd och klar!
jag ha, vad ska jag tröstäta nu då?? Nån som råkar ha lite jordgubbar eller en jordgubbsbakelse till övers?? VILL HA!!!