Inlägg från: Fjällbruttan |Visa alla inlägg
  • Fjällbruttan

Tantvarning6

Nu har jag läst ikapp.. och minns nästan ingenting

Men jag lämnar stora kramar till alla, och hoppas att pappa kryar på sig Cantaton!

Jag längtar också till första advent.. fast jag ska jobbar alla helger i dec utom sista, men det är kul jobb så det gör inget
    jag är ett julfreak

Kram till er alla, nu ska jag göra varm oboy, det lät så gott när nån skrev om det....  

• Fjällbruttan

Frulle, du vet väl om att Whisky är decinficerande... måste ju var bra att dricka sen man dragit en tand Om inte annat blir det ju roligare då

Kramar i massor till världens snällaste Aleta som lös upp min dag igår så enormt!!
    Mums för praliner Tack än en gång!!
    Ni andra, beställ om ni får, de är dö-läckra!!!

Blomman, skönt att höra att modershjärtat fått lite Karlssons klister på sig i helgen,
    måst evarit totalt vedervärdigt att se den där ringen!

Lilla B, grattis till lägenhet!!

Och nu är det stopp i minnet... men imorgon far (ja, far) vi till Umeå, om inte annat kan jag ju sova på hotellet
    Ska bli skönt att komma iväg, är lite domnad i baken av att ligga på soffan hela dagarna... men nu har det vänt och älskling påstår att min ena kind inte ser ut som en hamsterkind längre

Visade honom ditt inlägg om spark i arschlet igår Blomman... han höll med dig
    Tack än en gång!

Kram till alla och ha en underbar helg!!

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2009-11-11 20:00:05 följande:
    Det var ju tur! Helg förresten? Det är ju mitt i veckan!

Det skiter jag i
    Vi börjar helgen i morgon

Alltså SKA alla andra också ha en trevlig helg

• Fjällbruttan

Hallå!!
    I´m back, med en plånbok som vrider sig i dödsångest och konton som det ekar på..
    Men en synerligen trevlig helg med två bakelser i magen
    Praliner uppmumsade med alkoholfritt mousserande och middag, fika och brunch med olika goda vänner... så nu är jag TRÖTT! Men glad

Cantaton, kramar i mängder!! Tänker på dig och din pappa, önskar som Blomman att jag kunde krama dig IRL!

Sonja, kul att höra om lillans glada karaktär, r så ljuvligt för mammahjärtat att höra sånt!

Jag har läst allt.. skrattat och skrattat högt åt porrklubben med pizza...
    Blivit vansinnig på bilverkstan och hatat över artikeln som Panzer hänvisade till.. morrat åt Solde´s man och hoppas att han kammat sig nu!
    Och funderat på om psykvården verkligen får kalla sig det??
    Och blivit glad å Blommans vägnar för sonen (som jag fortfarande ser framför mig kissnödig med rufsigt hår ) med nya kompisar!
    Sen minns jag inget mer, min hjärna är tom....
    Men jag tänker på er!

Jo, en sak till, Mulle, fy fan vad vidrigt!! Kan svagt ana mig till smaken i din mun, de glömde nämligen i en kompress i maken s mun efter de tagit ut en visdomstand...
    Jag ville inte ens pussa honom.... ryser!!
    Kramar extra till dig, hoppadet är bättre idag!

Jo, jag har lärt mig en sak i helgen
    Makens arbetskamrat uttrykte en gång om en tårta jag gjort att den "knullade i munnen"... Jag fattade ingenting!! men det betydde att det var gott
    Vi åt på restaurang i fredags, det köttet knullade i munnen!! Jisses så gott det var!! Tårna knöt sig och jag blev nästan tårögd!!! Åååhhh.. vill tillbaka dit

• Fjällbruttan

Uäck !!! Det värsta som finns!! Ungefär som här dör svärisarna tar allt besvärligt , sopar under mattan och stampar på det, för då finns det inte...*ryser*
    Mannen har faktiskt lärt sig att det tär mer på oss alla att göra så... fast ibland faller han tillbaka i gamla vanor, men då tar jag fram stor-klubban och smackar till
    Kramar om dig!

Soldemor skrev 2009-11-17 13:13:06 följande:
    Hej Bruttis! Vet faktiskt inte riktigt var maken befinner sig mentalt sett, ungefär lite åt "det man inte talar om finns inte" eller så. Undrar hur det blir på måndag, känns ganska jobbigt. Just nu är han så kärvänlig såå!

• Fjällbruttan

Cantaton, kramar om dig och lämnar in en stoooor choklad med vispad grädde och toppad med hackad daim... och vet du vd det bästa är? Den innehåller inga kalorier
    Hoppas att EEg visar bra resultat!

Här har det börjat skymma, är mest gårtoner ute i snöfallet...så snart ska jag tända ljus och göra köttgryta, ska bjuda vår datakompis på middag så han ska få installera den externa hårddisken vi faktiskt köpte i helgen! Duktiga var vi, nu ska vi rädda kort från krasch!

MV85, låter som ett härligt dygn

• Fjällbruttan

Köttgryta blir det för att jag kan vrka ner allt i en gryta och gå därifrån...
    Passar mig utmärkt för nu MÅSTE jag städa kring datorn... annar hittar  han inte den vanliga hårddisken...

• Fjällbruttan

Kramar extra till cantaton, pröva balerina pepparkakor nån gång, det var gott
    Tog tipset från Blomman som jag vet mumsat detta

För övrigt befinner det sig en whiteboard och en familjealmenacka i detta hus för att få det att gå ihop med sporter och fritidsaktiviteter.. sen har vi matschema emellanåt när vi orkar göra det och det är suveränt!

Sonja, dina döttrar kommer att krossa hjärtan på löpande band, så otrligt söta de var, och vilka ögon!! WOW

• Fjällbruttan

Go´morron... är vaken fast jag inte vill!
    Sitter och väntar på att telefon ska ringa, VARFÖR ska sjukvården ALLTID ha telefontid på morgonen?? Kan de inte ha på morron, mitt i dagen och eftermiddagen, kanske kväll också så det passar alla??
    ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.................

Cantaton, skönt att höra att detinte är nån mer blödning i alla fall, det var ju positivt!

idag ska jag städa och fixa med kort till julklappar.. vi har köpt ramar med digitala bilder, så jag måste peta in bilder på usb-minnen... suck!

Kram till alla...

Nu är det bar tre minuter kvar innan de ringer, sen ska jag sova en stund

• Fjällbruttan

Snö, snö, snö, snö... men blöt och äcklig... allt är grått idag....

Aleta skrev 2009-11-18 09:01:01 följande:
    Regn, regn, regn, regn, regn. Kramar till dig Cantaton.Sonja, vilka sötnosar!

Svar på tråden Tantvarning6