Hallå!!
I´m back, med en plånbok som vrider sig i dödsångest och konton som det ekar på..
Men en synerligen trevlig helg med två bakelser i magen
Praliner uppmumsade med alkoholfritt mousserande och middag, fika och brunch med olika goda vänner... så nu är jag TRÖTT! Men glad
Cantaton, kramar i mängder!! Tänker på dig och din pappa, önskar som Blomman att jag kunde krama dig IRL!
Sonja, kul att höra om lillans glada karaktär, r så ljuvligt för mammahjärtat att höra sånt!
Jag har läst allt.. skrattat och skrattat högt åt porrklubben med pizza...
Blivit vansinnig på bilverkstan och hatat över artikeln som Panzer hänvisade till.. morrat åt Solde´s man och hoppas att han kammat sig nu!
Och funderat på om psykvården verkligen får kalla sig det??
Och blivit glad å Blommans vägnar för sonen (som jag fortfarande ser framför mig kissnödig med rufsigt hår ) med nya kompisar!
Sen minns jag inget mer, min hjärna är tom....
Men jag tänker på er!
Jo, en sak till, Mulle, fy fan vad vidrigt!! Kan svagt ana mig till smaken i din mun, de glömde nämligen i en kompress i maken s mun efter de tagit ut en visdomstand...
Jag ville inte ens pussa honom.... ryser!!
Kramar extra till dig, hoppadet är bättre idag!
Jo, jag har lärt mig en sak i helgen
Makens arbetskamrat uttrykte en gång om en tårta jag gjort att den "knullade i munnen"... Jag fattade ingenting!! men det betydde att det var gott
Vi åt på restaurang i fredags, det köttet knullade i munnen!! Jisses så gott det var!! Tårna knöt sig och jag blev nästan tårögd!!! Åååhhh.. vill tillbaka dit