Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Tantvarning6
  • passionsblomman

Vadfalls! Kan man inte ens ha mamma på besök ett par dag utan att tråen stägs och allt!
    Nu såg jag ju att en efterlysningstråd lagts ut, men vad 17, vi måste ju ha en Tanttråd!
    Nu är klockan så mycket att jag svimmar, och omorgon sak vi åka till min Morfar som faktiskt lever än. Det betyder låg BT-närvaro även imorgon.
    Ha det bra alla!

• passionsblomman

Du ligger redan bland mina favoriter!

Hvidbrud skrev 2009-10-11 18:31:59 följande:
    *Lägger er bland mina favoriter*
  • passionsblomman

Men hallå vad håller ni PÅ med här egentligen?
    Va!?!

Getinginvasioner

Operationer

Motsägelsefulla gruppledare

Begravningar

Magknip och tröttheter...

Kan ni inte bara ta det lite lugnt och ta HAND om er medan man är borta några dagar?

Nu har min mamma åkt hem, så nu kan jag kolla läget lite här igen.

• passionsblomman

Didis, Så länge det inte är ansiktsfakturor...

En av min sons bästisar bröt fingret för några år sedan och när jag på förskolan frågade honom vad han gjort sa han "jag har fått en faktura på fingret"

det skrattar jag åt än varenda gång jag tänker på det.

Härligt att du trivs så bra med det nya! Ser ens barn det, då är det inget snack!

Villemoa: jaaa, men har hormonerna inte ställt om sig så blir man väl knappast gravid heller eller?
    Jag tror de tycker man ska ta det lite lugnt mycket för att inte jobba upp någon panik mitt i allt, tror du inte?

• passionsblomman

Cantaton: HEJJA!!!! Du är jätteduktig!

Soldemor: Gratulerar på födelsedagen! Du kan få ett lurvigt paket av mig när som helst!

• passionsblomman

Jag har aldrig hört på maken!
    Fy vad obehagligt! Och då är jag INTE rädd för getingar, märk väl.

Så det är hos DIG alla getingar är!

Jag har inte sett en enda här, trots all nedfallen frukt.

Stucken har jag blivit big time-jag klev i ett jordgetingbo när jag var liten och blev stucken så många ggr att hela ansiktet svällde igen så jag inte kunde andas in genom näsan.

konstigt egentligen att jag inte är rädd för dem.

Ska jag komma och hjälpa dig i dödandet?
    Aleta skrev 2009-10-14 20:53:23 följande:
    Grattis Soldemor!Vi får ingen hjälp förrän vi hittar ingången på utsidan av huset. Jag stod och stirrade på väggen och huttrade en timme innan jag gav upp och gick in. Alla getingarna kommer ju in i huset istället! De kryper upp mellan springorna i trägolvet och sedan invaderar de huset. Imorgon ska jag fånga en burk med dem levande och släppa ut dem utanför, kanske flyger de hem?Nu har båda barnen skor i alla fall.Puss och kram, nu ska jag slå mig fram till sovrummet.
  • passionsblomman
    Frulle skrev 2009-10-14 21:28:03 följande:
    Njae i slutet på veckan eller i nästa.. Men det känns i knäna (igen ) att det inte blir nåt..
    Nejdå! Ignorera knäna!
  • passionsblomman

Om man bara ställer in det lurviga paketet lite diskret i hallen...

...märker din man det då Solde?

Och skulle han isåfall ha hjärta att köra ut den i ovädret?

Svar på tråden Tantvarning6