Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Vadfalls! Kan man inte ens ha mamma på besök ett par dag utan att tråen stägs och allt!
Nu såg jag ju att en efterlysningstråd lagts ut, men vad 17, vi måste ju ha en Tanttråd!
Nu är klockan så mycket att jag svimmar, och omorgon sak vi åka till min Morfar som faktiskt lever än. Det betyder låg BT-närvaro även imorgon.
Ha det bra alla!
Du ligger redan bland mina favoriter!
Men hallå vad håller ni PÅ med här egentligen?
Va!?!
Getinginvasioner
Operationer
Motsägelsefulla gruppledare
Begravningar
Magknip och tröttheter...
Kan ni inte bara ta det lite lugnt och ta HAND om er medan man är borta några dagar?
Nu har min mamma åkt hem, så nu kan jag kolla läget lite här igen.
Didis, Så länge det inte är ansiktsfakturor...
En av min sons bästisar bröt fingret för några år sedan och när jag på förskolan frågade honom vad han gjort sa han "jag har fått en faktura på fingret"
det skrattar jag åt än varenda gång jag tänker på det.
Härligt att du trivs så bra med det nya! Ser ens barn det, då är det inget snack!
Villemoa: jaaa, men har hormonerna inte ställt om sig så blir man väl knappast gravid heller eller?
Jag tror de tycker man ska ta det lite lugnt mycket för att inte jobba upp någon panik mitt i allt, tror du inte?
Cantaton: HEJJA!!!! Du är jätteduktig!
Soldemor: Gratulerar på födelsedagen! Du kan få ett lurvigt paket av mig när som helst!
Mulle, jag såg att du varit duktig på jobbintervju och allt! hur går det? När får du veta mer?
Om man bara ställer in det lurviga paketet lite diskret i hallen...
...märker din man det då Solde?
Och skulle han isåfall ha hjärta att köra ut den i ovädret?