Tantvarning6
Ja, kan du inte be henne det, liksom å våra vägnar...
I´m yors, Jag skulle vilja höra SÅ mycket mer om allt möjligt du berättar! Jag önskar jag fick träffa dig någon gång, för dig skulle jag nog kunna prata med i flera daaaaagar!
(vilket förövrigt är fallet med hela tantgänget när jag tänker efter)
och när jag tänker efter ännu lite till, så är det ju det jag redan gör! -Pratar med er hela dagarna...
Bortglömd! Pyttsan!
*städa städa*
Tjohooooo I´m yours! Du har flytet nu! Guuu vad kul!
Dfk, akta dig, jag skickar över honom nästa gång han tjatar hål i huvudet på mig!
Fick dåligt samvete idag för jag sa att "men jag VILL inte spela schack för jag tycker inte det är så roligt" och då blev han sådär besviken så axlarna sjönk ihop..
Han har hört att jag brukade spela i lågstadiet. Det var en kille som alltid kom och frågade mig i matsalen-där jag satt sist av alla i vanlig ordning. Sedan sprang han och satte upp alla pjäser tills jag kom och sa generöst: Du får ha de vita!
Sedan dess har jag inte spelat mer och jag kommer ärligt talat knappt ihåg.
Fia med knuff, Kalaha eller TP kör jag gärna däremot.
Men man MÅSTE väl inte gilla eller göra allt med sina barn??? Det tycker inte jag, och jag kan ju inte rädda honom från ensamheten genom att själv sitta och leka eller spela med honom varenda dag!
MV Typiskt dig! GÖR inte sådär mot dig själv! Ät mat!
(säger hon som mycket väl kan göra lika dum-dant själv... )
*tittar strängt över glasögonen medan MV äter så jag ser att det blir ordentligt med mat till tösabiten*
Jag fattar visst det! rätt åt dig, du kan sitta där och längta. Det är väldigt bra.
Tremånaders bebisar brukar kunna nå fram till hjärtat, iallafall om de fyrar av ett sådant där snett leende och ett förtjust pip.
Gött!
Jo, det blev en rejäl förändring kan man ju säga. Vi är mitt i anpassningsprocessen just nu, och det är ömsom vin och ömsom vatten. Så som det brukar vara.
Just precis!