• Frulle

Tantvarning6

Hej hej...

Bakar blåbärspaj!! Vill nån smaka?

• Frulle

Mjaeo jag spelade i ca 15 år..

passionsblomman skrev 2009-11-02 12:11:36 följande:
    Hur länge spelade deu egentligen Mulle? Rätt länge har jag för mig?
  • Frulle

haha.. Njae jag slutade när jag var runt 24 år.. Började vid 8-9 års ålder..

Jag har ju nu haft starkt sug att börja igen, men jag kommer inte ens upp ur barnens sackosäckar utan hjälp så jag kanske ska strunta i att utöva en sport?!

• Frulle

Jaa men knäna är väl det första som knakar på oss gammelkärringar!

passionsblomman skrev 2009-11-02 12:42:13 följande:
    Saccosäckar tror jag är bäst att jag undviker också.Jag vet inte vad det är fråga om egentligen, men i samma veva som flytten fick jag så in i DEN ont i mina knän, och det-liksom värken i axlarna, går baske mig inte över.
  • Frulle

Usch jag har ångest!'
    Hur gör ni med vaccinet?? Mig själv tänker jag inte så mycket på men BARNEN!! Eller Zack. Bella är ju för liten..
    Va fan ska jag göra? Nu var det ju en 3-årig pojke som dog i helgen!

• Frulle

men tänk om man nu ger han sprutan och så händer något pga den!!!

Jag blir verkligen galen på detta!!

• Frulle

Fast det är vi runt 30 som har drabbats mest ju!

MittiPrickBrud skrev 2009-11-02 13:11:55 följande:
    För mig får vaccinet vara. har grunnat mycket men kommit fram till att jag inte tar det. Bland annat handlar det om att det finns kvicksilver i det, vilket inte känns hundra att få in i kroppen. Men även det att man ju ofta får sjukdomsliknande symptom av själva vaccinet. Blir som inte värt det då.. Dessutom har det varit så mk varierande bud och tjafs om det hela så jag tänker att det verkar vara osäkert hur bra det är. Hade jag barn hade jag nog ändå velat att de skulle få vaccinet, för barn hör ju till den grupp som har störst risk att bli sjuka. Vi gamlingar över 30 har ofta ett rätt bra skydd tack v are andra liknande flunsor-..Tillhör man en riskgrupp ska man nog ta vaccinet....
  • Frulle

Ja äch fy. Jag vet varken ut eller in. Hade jag inte haft barnen så hade jag skitit i allt..

Usch lät inge kul med illamåendet!!

MittiPrickBrud skrev 2009-11-02 13:24:54 följande:
    Hej hej passion! Ja frulle, så är det kanske ja... svårt det är det här!!I övrigt mår jag illa och hade feber i natt, så jag undrar om det är ngt på gång i min kropp eller om det bara är "vanliga" magen... Illamående på fjärde dagen nu, riktigt risig och frysrysig... bläh.
  • Frulle

Usch jag hade LOVAT mig själv att inte gnälla, men jag känner mig SÅÅÅ deppig! Snart lägger jag mig på golvet i fosterställning och bara gråter!!!

Svar på tråden Tantvarning6