• Frulle

Tantvarning6

Ooo nu blev jag galen på min man. Fy fan säger jag.

Jag gör AAAAALLLT för tillfället.
    Har kontakt med mäklare för ombildade lgh.
    Har kontakt med nya mäklare för borttappad nyckel,
    Har kontakt med köparna av vår lgh.
    Jag har kontakt med byggfirman vi har anlitat nu och bestämmer alla jobb dom ska göra.
    Jag har kontakt med vår elektriker.
    Har en massa annonsen på blocket och har kontakt med alla köpare.
    Jag jobbar.

Han är hemma denna vecka.
    Han glömde att säga till dagis att dom inte får ha bellas nya stövlar i torkskåp.
    Han fick krupp när jag bad honom ringa dagisfotografen för att fråga en grej.

Ghaaaaaaa....

• Frulle

haha och vet du var det roligaste är!? Att jag råkade först posta det inlägget på familjeliv i en tråd om att ge sina barn kvällsmål eller ej!!

passionsblomman skrev 2009-10-29 11:19:37 följande:
    Oh Mulle, det där hade man ju kunnat skriva nästan alldeles själv...Förlåt att jag skrattar! Det är egentligen inte ett dugg kul!
  • Frulle

Men vad har dom för FEL i sina hjärnor? På riktigt!!!!
    VAD är problemet?!?!?!

• Frulle

Men gud!

Vicken smäll!

Fjällbruttan skrev 2009-10-29 12:29:41 följande:
    Nu finns det bilder.. under fliken Lastbil mot ladugård...Jepp, min kokosnöt har jag kvar, för tillfället synnerligen nöjd med det MV85, lycka till!!! Håller tummar och tår för dig!
  • Frulle

Åå nu måste jag säga nåt snällt om min man.

När jag kom hem från jobbet hade han köpt en FIN blmma i en fin vas och satt ett kort där det stod emd stora bokstäver:

JAG ÄLSKAR DIG!!

• Frulle

Va?! Är jag så förutsägbar menar du kjelle?!?! Jag känner mig förnärmad!

Och nej då. Din man har ju så klart en underbar man.. Men min är helt ok ibland också..

Kjell Präst skrev 2009-10-29 19:57:23 följande:

Är det alltså bara min fru (Nu kommer Frulle att skriva "Du menar väl din man")som har en underbar man?
  • Frulle

Va?! Allergisk! Vilket KRÄK!

Daa skrev 2009-10-29 20:58:55 följande:
    Min man är också underbar. Förvisso får jag inte köpa nån hund för honom, men han kan ju inte riktigt hjälpa att han är allergisk...
  • Frulle
    Daa skrev 2009-10-29 21:05:38 följande:
    Jo. Skulle ju ha tänkt på det innan jag gifte mig med honom... No niin, den sääärleken...
  • Frulle

Go morron. >jaha här sitter man på jobbet m,ed VANTAR på sig. är så kallt men skitskallarna gör ju inget åt det!!

• Frulle

vantarna förklarar att det blev lite konstigt skrivet..

Svar på tråden Tantvarning6