• Frulle

Tantvarning6

buu

• Frulle
    Morrn morrn!
    Mjoo jag mår ok. Ont som satan i magen.. Mens på G.

Har en arbetsintervju idag så jag är SKITNERVÖS!!!

Hur mår du själv?
  • Frulle

Tack!!

Annonsen är ju borttagen så jag vet inte vad som står där!!

Men jag hittar nog på nåt!

TinkerBelle skrev 2009-10-12 09:16:38 följande:
    God morogn Mulle,Du är bäst det vet vi redan.Ta det lugnt andas och var dig själv så kommer allt gå strålande bra.Tänk på att:1) Ställ frågor om arbetsplatsen/jobbet som inte framgår i annonsen - vissar att du är intresserad.2) Lyssna - ger dig tid att andas och samla dina tankar.Håller tummarna för dig!
  • Frulle

Men har du testat dig än?

lillabruden skrev 2009-10-12 10:43:48 följande:
    godmorgon i vinterkylan (jo, det är vinterkallt *surar*)jag tror jag behöver lite hjälp.......Jag kan väl inte vara den enda vars man/partner inte förstår ens humörsvängningar? Tycker det verkar som om Carlos tror att man inte kan vara upprörd över samma sak mer än en gång! Hade ett sammanbrott imorse för en del "gamla" saker, men han menade på att det var ju gammalt nu o sååå ledsen kan jag väl inte vara fortfarande! Är det mig det är fel på? Eller är det bara så att han, så typiskt som alla män i min omgivning, inte tål när jag är ledsen och gör allt för att jag ska sluta gråta?fast jag försöker vara öppen med mina känslor så verkar det som att han blir lika förvånad varje gång jag blir ledsen......har ni det så också?
  • Frulle

GRATTIS Bobou!!!

Jo jag tror nog min intervju gick rätt ok faktiskt! Dock satt det nån poppig jävla tonårsbrutta där som hade intervjun innan mig..

Tänkte knocka henne med handväskan!

• Frulle

Jag hade SKITBRA svar hela tiden på hans frågor!!!

I slutet av intervjun så skulle han avsluta med: Så, varför ska vi anställa dig?!

Är inte det ganska uppenbart vid det här laget??

Ja det lät inte kaxigt utan ganska kul. Han skrattade iaf.

Sen frågade jag mycket om de andra butikerna och var, när hur han öppnade sin första osv..
    Nä jag fick en bra känsla.

Sen om jag nu inte skulle få jobbet så var det en bra träning!

TinkerBelle skrev 2009-10-12 18:47:41 följande:
    Erfarnehet håller i längden...Inget en "poppig tonårsbrutta" kan ens dröma om att ha - erfarenhet alltså.Du ska se att det går bra!
  • Frulle

hahahahahahahhaha

Ni måste kolla på hela och ha ljud!

• Frulle

Insektsspray?!

Jag brukar alltid bara skrika när dom kommer!!!

• Frulle

Ok nu behöver jag tanthjälp!!!

Pappa fyller 60 år i slutet av november så jag och min syster tänkte ta med honom på en weekend nånstans. BARA han och vi. Inga barn eller män..

Vad sjutton ska man göra??? Ska vara typ en fred-sönd..

• Frulle

Jo det lät mysigt, men jag har lite svårt att tro att min pappa skulle uppskatta spa!

Hvidbrud skrev 2009-10-13 20:21:38 följande:
    När min mamma fylde 60 var vi i Arild. Bodde på Rusthållargården. Det kanske är lite långt bort för er... Men vi bodde där alla hennes barn med män/fruar och spaade på kvällen, åt god mat och kaffe framför brasan och groggajävel på rummet på natten. Jättemysigt var det!
Svar på tråden Tantvarning6