• Frulle

Tantvarning6

Ååå.. Jag tror helt klart allt har gått för snabbt för er! Snart kommer lugnet infinna sig och ni kommer må bra igen..

passionsblomman skrev 2009-10-18 19:27:33 följande:
    Om man ÖKAR tre kilo, vad får man då? En boll?Jag tror inte jag gjort det, men inte fasen är här stjärnläge iallafall. Bra jobbat alla som jobbar på stjärnor och minus.Själv hade jag nog blivit gladast för ett plus, men det är förstås en helt annan femma.Kramlager att ta av, man tackar! Det behövs! Jag känner attt det är tufft just nu. Nu har jag varit här i en och en halv månad och tröstat och peppat över det lämnade gamla och det lite ovana nya och nu känner jag att jag SJÄLV blir så jäkla ledsen när jag ser min sons ledsna uppsyn och vilket tomrum det är efter de gamla kompisarna.Man känner ju "gud vad har jag GJORT mot mitt barn"Mattorna får mig att gråta, för jag älskar dem, men det är klart jag håller med sambonom att det är massor av pengar, men jag VILL ha dem, men inte tvinga fram det...Jag vet så väl att det behövs tid innan vi landat riktigt här och att nya vänner inte hittas på en dag och inte på en månad heller. Men det är klart att det kommer sorgsna dagar mitt i en sådan här process.Nu har jag mer eller mindre tjatat mig till att sonen ska få komma på -00/-99:ornas innebandyträning. Han sa senast igår"innebandyn slutar jag med, för det är ingen riktig träning" och det sa jag till ledarna, och de vore ju jäkligt korkade om de bara släppte en av de väldigt få som finns i hans årskull. Han kan inte vänta två år.Har en känsla av att det slutar med att han inte kommer att gå på vare sig innebandyskola eller handbollsskola utan haka på de riktiga lagen istället. Skolorna är mer lek. Han behöver strukturerad träning och utmaningar.
  • Frulle

ahh va BRA!!!

passionsblomman skrev 2009-10-19 21:10:19 följande:
    Nä, nu är jag glad!
  • Frulle

Och jag har precis konstaterat att jag är korkad!!
    haha kolla in i prästtråden!

• Frulle

Vadå? VEM jagar dig med mail och vad säger denna person?

• Frulle

ahh duktigt!!

Själv har jag shoppat på blocket idag. 2 st Mammutgarderober. En rosa/Röd och en blå/turkos. Barnen ska få en varsin till sina nya rum när vi flyttat!

passionsblomman skrev 2009-10-19 21:17:49 följande:
    Förresten så har jag prutat lite idag. *stolt*jag är en mycket dålig prutare så att jag fick över 2000 i rabatt känns väldigt bra.Då blev det ju som att vi nästan fick mattan till sonens rum.Fast den ska vi byta för jag gillar inte alls hur den ser ut på plats!
  • Frulle

Oj då!! Va obehagligt!!!

MV85 skrev 2009-10-19 21:23:57 följande:
    Jag har träffat någon... Har aldrig kallat honom något annat än just Honom eller Han här inne tror jag inte och planerar inte att göra det heller, inte än så länge i alla fall...Hans ex jagar mig med mail och anklagar mig för att ha varit hans älskarinna och att det är mitt fel att hon blev dumpad av honom.. Vilket INTE är sant, för han hade redan avslutat det förhållandet innan vi träffades! Sen försöker hon även hävda att de varit tillsammans fram till nu i fredags, men jag vet att han sa till henne i augusti att han inte hade några känslor kvar för henne och att han ville träffa andra - vilket hon oxå erkänner att han sagt, men ändå har han varit otrogen mot henne med mig den sista månaden efter vad hon nu säger.. (?!)
  • Frulle

Usch.. Ja vad göra?! Det är nog bara att bita ihop och låta henne tröttna.. Ignorera henne. (svårt kanske)

MV85 skrev 2009-10-19 21:27:56 följande:
    Mycket obehagligt och mycket irriterande... Har fått flertalet (slutade räkna för några timmar sedan när de började trilla in igen) mail med olika formuleringar som säger hur hemsk människa jag är o att "Fine, vill du ha honom nu så ta honom" osv förutom att hon kallar mig slampa, hora, fitta och annat mys...Helt underbar dag med andra ord...
  • Frulle

Vi får nycklarna på måndag och på tisdagen kommer hantverkarna. Dom ska måla om hela skiten och sen ska vi riva ut köket och sätta in allt nytt. Kommer bli SÅÅÅÅ fint hoppas jag!
    Vi flyttar nog in helgen efter, alltså den sista oktober, så vi får bo i en röra ett tag.

passionsblomman skrev 2009-10-19 21:49:21 följande:
    Åh vad fint det ska bli i deras rum!när flyttar ni egentligen?
Svar på tråden Tantvarning6