Tantvarning6
Slå han i huvudet med handväskan sen stänger du dörren!
Vet väl vi alla att man smittar som mest INNAN MAN BLIVIT SJUK!!!
Om nu inte er dotter varit bort lånad en vecka så ska du se att han va redan smittad när hon insjuknade...
Slå han i huvudet med handväskan sen stänger du dörren!
Vet väl vi alla att man smittar som mest INNAN MAN BLIVIT SJUK!!!
Om nu inte er dotter varit bort lånad en vecka så ska du se att han va redan smittad när hon insjuknade...
Helgen har som vanligt varit full av aktiviteter.
Såg fram emot en lugn och skön måndag, men inte!
Igår kväll gick tvättmaskinen sönder?precis vad jag behövde så här innan jul! *Grrr*
....sen har jag en 15-åring med feberfrossa och ont i halsen.
Ruskigt ynklig var han helt plötsligt igår vid lunch när jag hittade honom under täcket.
Att han frös för att han hade feber föll han inte in...
9000/mån!
Det kan du få ett hus för kära tant liz....
Im yours skrev 2009-11-30 09:18:05 följande:
Låter som du har en stressad "tant" där hemma.
Jag brukar säga åt barnen att gå och borsta tänderna när middagens skall serveras... naturligtviss är det händerna som skall tvättas.
Kjell Präst skrev 2009-11-30 09:28:30 följande:
N uhar jag äntligen fått prata med Bosch kundtjänst.
Maken vill pröva att byta "kol" till tvättmaskins motorn så jag ringde för att kolla var man kunde köpa sånna helst i butik.
Ohjälpsam som hon var så visste hon inte vilka samarbetspartners i stockholm som har reservdelar, men hon kan skicka dem till mig för 550:- och det skulle ta 4 dagar innan jag hade dem...
Som tur var hade jag kollat upp på nätet först vad för alternativ som fanns och snitt priset i de olika online butikerna (orginal delar) låg mellan 200:- med portokostnad!!!
Undrar just vad det är för en fin premie Bosch själva skickar med när man köper från dem direkt och inte via en återförsäljare.
Varför bor ni inte närmre?
Jag hade kunnat gå så kan du ta körrepet.
Jag älskar att pyssla.
Varje tisdag hela november har vi haft någon av lill-skrutts kopisar med hem och tillsammans har dem pysslat under över insyn av mig.
Dem är välkomna!
Ska vi också göra då svärfamiljen kommer hit och dem kan INTE tänkas sig en jul utan kalkon.
Jag bryr mig inte så mycket så länga alla mår bra och är glada.
Ikväll tanter blir det fiskgratäng till middag.
Ska pröva det här receptet:
www.tasteline.com/Recept/Fiskgratang_for_hela_familjen
Barnen kan var lite kinkiga när det kommer till fisk så jag hoppas den här rätten faller dem i smaken.