Tantvarning6
Bobou jag beklagar sorgen. Ta hand om dig nu.
Bobou jag beklagar sorgen. Ta hand om dig nu.
Han föll pladask för henne! Vad bra!
Tack Passionsblomman, precis vad jag behövde just nu.
Panzer - grattis!
Frulle, Skottland står högt på min lista över drömresmål.
Cantaton - vad skönt att din pappa ät bättre.
Soldemor - fantastiskt vad en liten katt kan åstadkomma! Jag håller tummarna för huset.
Passionsblomman - barnen plockade tusenskönor i gräsmattan idag och stockrosen har halvt utslagna knoppar, är det normalt?
Själv har jag nu klarat av min första julmarknad.
Jag gjorde praliner bokstavligen dygnet runt i två dygn och sedan har jag stått och sålt i två dagar. Trots mycket dåligt med folk så sålde jag slut på nästan alltihop. Jättekul!
Nu ska jag göra några hundra praliner till i veckan.
MV85- Vad härligt, grattis till pojkvännen!
Fjosok, rimmet är perfekt för en spexdansbandslåt, jag gissar på många omstarter.
Vink, vink Fjosok. Nu har jag lagt upp bilder till dig i min "starka bilder" mapp.
Du lever inte i en fantasivärld, det är snyggt med små bröst också.
För mig hörde önskan om att ändra på kroppen till tonåren. Som tant är jag nöjd.
Ja usch, det är ju fruktansvärt!
Undrar hur många generationer det kommer att ta innan de har fått bort den "traditionen". Mandomsprov - det vore ett större mandomsprov att försöka förhindra sådant.
En bekant till mig gjorde mig jätteförvånad häromdagen när hon sa att hon ville göra en bröstförstoring.
Hon ser jättebra ut och jag har aldrig tänkt på att hon har små bröst. Hon är snygg helt enkelt. När jag frågade lite mer varför så sa hon att hon inte kände sig kvinnlig. Jo, tjena, är det någon jag skulle kalla kvinnlig så är det just henne. Kläder, make up, manikyr, hur hon för sig - allt!
Ofta inser man nog inte hur man ser ut när andra ser en. Om ni förstår hur jag menar.
Utbildning verkar vara lösningen-
Jag förväntar mig att du ser till att alla friskolor (av alla slag) försvinner när du sitter i riksdagen Panzer.