• Heloise

Tantvarning6

Jag väntar oroligt på indianerna, men hoppas att de håller sig borta. Men sådan tur har jag väl inte...

• Heloise

Men du Sonja: satan i gatan var snygg du kommer att vara! Mannen får hålla hårt i dig så inte du blir bortrövad av ngn oljemagnat som vill mata dig med kaviar och champagne

• Heloise

Mm jag med, jag är lite osäker på när de kommer, har ju bara haft mens 3 ggr sne jag tog ut spiralen den 23 och 21 och sist den 19.

Sonja68 skrev 2009-12-19 19:48:56 följande:
    Cantaton: Så härligt med pappa som ringer och verkar vara på väg tillbaka Heloise: Håller tummarna för att indianerna håller sig borta!
  • Heloise

Panzer har läst att man ska ligga på rygg, så jag får snällt ligga på rygg i EVIGHETER!haha

Sonja68 skrev 2009-12-19 19:58:18 följande:
    Heloise: Du verkar ju ha rätt regelbunden cykel, eller?Det gäller att köra hårt från dag 10 och framåt. Stå på huvud efteråt istället för att springa i duschen direkt
  • Heloise

Mmm jag tror på det där med multipla orgasmer

Sonja68 skrev 2009-12-19 20:02:52 följande:
    Och multipla orgasmer och kniiiiipövningar kanske också är bra.
  • Heloise

Fan vad less jag blir!
    Jag har så himla ont i ryggen, det strålar ut ifrån korsryggen ut mot höfterna och på baksidan av låren, jag mår illa och är skittrött.
    Min mens är sen men jag testar negativt på gravtest.
    Inga tabletter hjälper mot ryggvärken och jag blir galen snart, jag som måste städa hela huset imorgon och handla mat. Panzer har hemtenta som måste bli klar. Det är kallt och det snöar och jag är bara less. Jag har ingen ork eller lust längre, jag vill bara sova.

• Heloise

Nej jag vet inte vad jag har gjort, men jag får nalla på gömman av citadon iaf under själva städningen.
    Känns lite bättre idag

Vilken gullig dotter Aleta, tänk om det skulle vara lika gulligt när en annan tycker att läkaren är charmig

Nu håller jag på och laddar upp inför julstädningen, med lite bra musik. Ska lyssna på en ljudbok medans jag städar.
    Lyssnade ut den sista av 3 böcker i en serie igår och i näst sista kapitlet dog huvudkaraktären. Sista kapitlet var bara en massa emotinellt, vänner som tog farväl etc. Så jag grät i en halvtimme hysteriskt och sen gick jag upp och skällde på Panzer för att han inte kommit och lagt sig, det kändes lite bättre sen faktiskt

• Heloise

Och det gör inte sså mkt att grav tested var negativt, hur skulle jag annars överleva julen? Rom och cola är ju det säkraste sättet att behålla förståndet under julfirande med familjerna

• Heloise

Haha det gäller att tänka positivt, dessutom har inte indianerna kommit än

Daa skrev 2009-12-22 15:19:11 följande:
    Bra tänkt, Heloise! Hoppas du får känna dig helt bra snart.
  • Heloise

Pfft, inget plus ingen bebbe= fritt fram för rom och cola!

Panzerfaust skrev 2009-12-22 16:30:24 följande:
    Ingen sprit för gravida, inte ens skendräktiga :-P
Svar på tråden Tantvarning6