• Heloise

Tantvarning6

fast jag blir så arg och ledsen
    Jag vill ha en sån där "this is what a feminist looks like" tröja, tror det är fembruden som har en sån. Ska fråga vart hon har köpt sin

• Heloise

I'm rolling rolling rolling...
    Jag såg det, härligt
    Jag hittade tröjan btw, man behöver ju ingen tröja för att vara det, jag bara känner att jag skulle vilja ha en.

passionsblomman skrev 2009-11-01 21:09:25 följande:
    Jag är på G nu... Med eller utan tröja.
  • Heloise

Jag har många vänner som inte tycker som jag i den frågan, men de är iaf villiga att diskutera och resonera.
    Sen tycker man olika och det är ju helt ok, men det är mer nivån som jag blir frustrerad över!

MV85 skrev 2009-11-01 21:10:00 följande:
    Framtidens mat låter spännande! Det måste du berätta mer om Cantaton.Fjosok, stort Grattis till avlagd jägarexamen Heloise, även att vi inte nödvändigtvis står på samma sida i de trådarna eftersom jag är "konstig" i den frågan så förstår jag din frustration i allra högsta grad.
  • Heloise

Åh lilleblom, klart han saknar sina kompisar, en träff låter som en bra idé blomman.

passionsblomman skrev 2009-11-01 21:14:09 följande:
    Här har min son har haft ett totalt sammanbrott med full tårfontän och fullständigt ylande hemlängtan.Detta trots att han haft kompis både hela fredagen och idag."Det bara kom över mig" snyftade han.Det går inte att stå ut med, utan jag gråter också när han är så ledsen över att ha sina bästisar så långt bort. Nu tänker jag planera någon slags träff med dem så han fattar att de finns kvar.
  • Heloise

Sätt på en bra cd och dansa järnet i vardagsrummet?

lillabruden skrev 2009-11-01 21:16:48 följande:
    This is what a feminist looks like....hahaha... den skulle nog sälja bra i mina trakter Canttant, härligt att bli glad för lasagne!! det är oxå en av mina favvosar....blir nog nästa veckas 1gång i veckan rätt.....forstätter med mina sallader nån vecka till tror jag Brudöverlämningstrådarna är för mig lika omoderna som idén om överlämning...sorry passionis...men jag sa vad jag tyckte sist jag var där, och det var som att tala med neandertalare! omodernt vad gör man en söndagskväll när mannen är borta på middag o disken är ren och det är försent att dammsuga....?
  • Heloise

precis, jag och Bonnie brukar rocka loss när Panzer inte är hemma, försök stå still till Holding out for a hero, omöjligt!!

Det går så mkt fortare att vika tvätten om man dansar samtidigt( och sjunger men psst jag borde verkligen itne sjunga)

• Heloise

jag har sån otrolig lust att skriva nått puckat i tråden "hur betalade ni för ert bröllop" jag vill så gärna skriva, genom 2 välgenomförda rån, eller sålde en njure, eller gick på gatan.
    Helt opk, men såååå frestande

• Heloise

hmm min ton kan nog har brustit liiiite ...
    Det är itne jag som är politikern i vår familj om vi säger så men jag försöker iaf

MV85 skrev 2009-11-01 21:23:49 följande:
    Självklart måste man det, och man måste kunna hålla en trevlig ton!
  • Heloise

åh du jag borde oxå vika tvätt...
    Hairspray blir det för mig; Baltimore and meeeeeeee!

Svar på tråden Tantvarning6