Tantvarning6
fast jag blir så arg och ledsen
Jag vill ha en sån där "this is what a feminist looks like" tröja, tror det är fembruden som har en sån. Ska fråga vart hon har köpt sin
fast jag blir så arg och ledsen
Jag vill ha en sån där "this is what a feminist looks like" tröja, tror det är fembruden som har en sån. Ska fråga vart hon har köpt sin
I'm rolling rolling rolling...
Jag såg det, härligt
Jag hittade tröjan btw, man behöver ju ingen tröja för att vara det, jag bara känner att jag skulle vilja ha en.
Jag har många vänner som inte tycker som jag i den frågan, men de är iaf villiga att diskutera och resonera.
Sen tycker man olika och det är ju helt ok, men det är mer nivån som jag blir frustrerad över!
Åh lilleblom, klart han saknar sina kompisar, en träff låter som en bra idé blomman.
Sätt på en bra cd och dansa järnet i vardagsrummet?
med hörlurar
precis, jag och Bonnie brukar rocka loss när Panzer inte är hemma, försök stå still till Holding out for a hero, omöjligt!!
Det går så mkt fortare att vika tvätten om man dansar samtidigt( och sjunger men psst jag borde verkligen itne sjunga)
jag har sån otrolig lust att skriva nått puckat i tråden "hur betalade ni för ert bröllop" jag vill så gärna skriva, genom 2 välgenomförda rån, eller sålde en njure, eller gick på gatan.
Helt opk, men såååå frestande
hmm min ton kan nog har brustit liiiite ...
Det är itne jag som är politikern i vår familj om vi säger så men jag försöker iaf
åh du jag borde oxå vika tvätt...
Hairspray blir det för mig; Baltimore and meeeeeeee!