Men vad är det som händer?
Cantaton- Jag tänker på dig, det är hemskt när pappor blir sjuka!
Lillabruden- usch vad hemskt, men det är ur att du klarade dig helskinnad.
Sonja- hoppas lilla K mår bättre. Det blir nog bra för kissen ska du se Blomman Du har så härliga katter, Tirza( även om hon fört med sig anarki till det väluppfostrade Thorsellska hemmet)är underbar, mysig, rolig och väldigt vacker.
Solde- Ibland måste man bara ha ett djur, jag kände så när jag såg min häst( som jag tyvärr sålt, eftersom livet inte blir som man tänkt sig jämt) jag hade kunnat sålt en njure, rånat en bank eller stulit honom. Jag var bara tvungen att ha honom. Kände så för en annan häst härom året, och jag vet att jag inte har tid för henne, men jag kan inte låta bli att tänka på henne ett par ggr i veckan. Resultatet är att jag tittar inte på hästar, katter eller hundar. Jag har inte tid med fler djur just nu och kan inte utsätta mig för risken att bli kär.
Klart mannen kommer älska henne, Panzers mamma fick en kattunge av sina barn i födelsedagspresent och Panzers styvpappa blev helt vansinnig och hotade med att antingen flyttade kattungen eller så flyttade han. När kattungen kröp up i knät på honom senare på kvällen så muttrade han något om att det var för sent att lämna tillbaka henne den kvällen, det är 11 år sen