Tantvarning6
Min sambo med...
Killen på stranden hade ju ingen hjärna så det tror jag nog inte. Och hans tutt-brutta är det nog ännu sämre ställt med.
och jag har -moget nog-fortfarande lust att tömma mina katters bajslåda på deras bil.
Men civilicerad som man är så gör man det inte...
..eller så är det för att man inte vet var de bor. .-+
Oh, nu ä´re IDOL!!!
Nejdå Panzer det tror jag inte. Om de inte tänker bajsa i den förstås...
Åh! Men hon vet vart JAG bor faktiskt.
Men jag undrar paw rihktit hur det är fatt i kolan på somliga håll måste jag stilla konstatera, så här en fredagskväll i sena oktober.
Hihihi! Nej men vad BRA frör då borde vi kunna känna oss rätt safe. Du vet, man FÅR ju inte prata om somligt i somliga trådar på forumet, för då går det illa. Och nu gjorde vi det ändå...
och ifall inte ens tanterna själva hajjar, då borde vi ju inte ha något att oroa oss för..
Hur är läget Cantaton?
Åh NEJ vad surt Cantaton! Det var ju verkligen inte vad du behövde! Tvärtom!
Du behöver ju FÅ lite must istället.
Är din pappa nersövd eller är han vaken eller hur är statusen just nu?
Fy farao! Nu önskar jag på allvar att jag var kvar uppe i Sthlm, så kunde JAG skjutsa omkring dig och bjuda på lunch och styrkekramas och pyssla om dig lite!
Men jag tänker massor på dig hoppas jag att du vet!
Vet du förresten, jag såg en tråd där det söktes en sångerska i sthlmsområdet för att sjunga ...hm vilken var det nu då...av längtan till dig kanske?
Nå, iallafall så länkade jag din presentation och mitt beröm om dig till hennes GB.
Även om du knappast är så inne på jobbtankar för närvarande.