Tantvarning6
Vaddåååå? är det en TV-serie om Ullared eller vad? *fattar noll*
Ojsan, jag måste visst hämta min sambo!
Strax tebaks!
Kjell Präst skrev 2009-11-02 21:02:31 följande:
Vaddåååå? är det en TV-serie om Ullared eller vad? *fattar noll*
Ojsan, jag måste visst hämta min sambo!
Strax tebaks!
Kjell Präst skrev 2009-11-02 21:02:31 följande:
Nyss höll jag på att fnissa ihjäl mig!
Har varit iväg och hämtat min sambo på jobbet medan sonen däckat på soffan.
(jo, jag har ångest om jag lämnar honom men han hade själv okejat det och kan ringa mig om han skulle bli skraj)
Nu är vi ju hemma igen och jag väcte honom för att få över honom i sin säng istället. (numera kan jag knappt lyfta honom längre, så han behöver hjälpa till)
Ungen ställer sig käpprak på golvet med kalufsen på ända-han måste ha gnussat skallen mot soffans armstöd å det mest frenetiska! Svintohår!!!
Sedan raglar han iväg mot hallen och jag säger "nej nej-till sängen!" varpå han fräser "jamen VÄNTA!!!" och jag fattar att han ju såklart ska till wc.
Väl utanför wc står han bara där och går inte in. jag säger att jag ju tänt lampan så varför går han inte in?
ÅÅÅH! fräser han då, går tillbaka till soffan och kryper ner under filten.
När jag säger "men gubben, ställ dig upp och gå till din SÄNG", hojtar han"MEN kan du vänta tills jag hittar den där PÅSEN man brukar ha!!!"
därefter stampar han iväg nerför hela långa trappen och vidare in i badrummet nere. Jag går efter och frågar vad han GÖR egentligen.
Samtidigt som jag frågar det hör jag tydligt vad han nog faktiskt gör
Kikar in och är står min son och kissar i badkaret!
-Vad GÖR du?
-Kissar! Jag är jättekissnödig!
*skvalar i en evighet*
-Jotack, jag märker det!
Ni anar inte hur rolig min sömngångare till trollunge såg ut!
Hihihii! Åh vad jag önskar att jag kunde ha filmat och förevigat det där!
Bara hans HÅR var roligt nog! Och att han babblade för fullt, och sedan pinkar ahn som om han tänkt fylla hela badkaret.
*vrider mig fortfarande*
Åh, jaså jaha...jag har inte den kanalen. *fattar*
Kjell Präst skrev 2009-11-02 22:13:11 följande:
Solde? Hur går det därhemma? *undrar och oroar mig lite* Du var så ledsen sist!
Sonja? Har du full tupp i sjukstugan? Inte sjuk själv väl?
Bruttan? Vad gör du? Inga spadar elelr andra tillhyggen du behöver för närvarande?
Panzer-vad vad? Berätta!
ÄNTLIGEN kom jag fram till veterinären!
Nu är det tid bokad för sterilisering nästa vecka. Skönt!
Mulle, inte för att jag på något sätt är kunnig på området, men nog borde det vara rimligt? det låter som om allt det där kommer att ta en del tid ju.
Marängsviss behöver inga försvar-den motiverar sig alldeles själv i sin oemotståndliga smarrighet!
Ja far och gör det min lilla Fjällfruga!