Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning6

FANTASTISKT!!!

Natti natt!

Cantaton skrev 2009-11-04 00:12:28 följande:
    Målet gäller exakt 20kg (mätt utifrån förra veckans vikt). Har gått ner 15 under september och oktober, så 20kg fram till juni känns ju inte oöverkomligt Godnatt nu
  • passionsblomman

Shit Sonja!

Vilken jäkla dag!

Men vilken lättnad att du fick gehör den här gången.
    Är det inte som vi sagt frr, underligt ay´tt man jämt ska behöva TA I så för att saker ska hända?

• passionsblomman

Gullgumman!

Frulle skrev 2009-11-04 11:11:12 följande:
    Spana in bilden i mitt galleri!! Visst har jag en smal liten trind dotter?!
  • passionsblomman

Helloooo I´m yours!

Jobbigt med neg kritik, men du verkar ta det som man måste och vara konstruktiv.

Jo, Lasse borde väl verkligen vaccineras efter vad han varit med om och då är det väl en god idé att ni alla andra också gör det.

Jag är sugen på en nybakad kanelbulle med massor av smörig fyllning i och mera choklad med vispgrädde! Saffransbulle tar jag om en månad eller så.

• passionsblomman

Ser du den lilla handen uppe i högra hörnet, intill citatknappen? Klicka på den och du får upp en lista där du väljer ärende. I det här fallet väljer du ju "reklam och spam" och i rutan nedanför kan du motivera vad som får dig att reagera.

Reklam för vad som kan misstänkas vara egen verksamhet kanske?

Trådstarten är alltså ett inlägg i sig.

Fjällbruttan skrev 2009-11-04 12:05:10 följande:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m3590668.htmlFö mig ser detta ut som ren reklam, men jag fattar inte hur man ska anmäla om det inte finns nåt inlägg... hur gör man??
  • passionsblomman

Ja det här inlägget fattar jag mer av en det med ett halvt.
    Panzerfaust skrev 2009-11-04 17:52:21 följande:
    Gah halva inlägget försvann?!det ska stå:< -- om man bonkar åt det hålletså krävs det 10 vilda hästar och sjuk viljestyrka för att få röven att gå åt-- > det hållet när man är i mål.
  • passionsblomman

Mulle: Hoppsan Kerstin! .-o

Är du nu gravid, så är du då sannerligen inte infertil iallafall!

Men om du är det nu då, vad ska ni göa då? Vore det en katastrof menar ni, eller hur ser ni på saken?

• passionsblomman

Åh NEJ!!!

Så den medecinen ger fosterskador alltså? Fy vad läskigt!

Funkar det inte med piller för din del heller?
    Eller P-spruta?

Frulle skrev 2009-11-04 21:09:54 följande:
    Jag äter ju en medicin som gör det HELT omöjligt att få ett barn. Skulle jag behålla så hade den fått alla tänkbara skador, så det är katastrof faktiskt.FAN va vi är klantiga!! Som att vi är 13 år och itne vet hur bebisar blir till!!!
Svar på tråden Tantvarning6