Tantvarning6
FJÄLLBRUTTAN: KRYA PÅ DIG!! Var rädd om dig och lillen i magen
FJÄLLBRUTTAN: KRYA PÅ DIG!! Var rädd om dig och lillen i magen
Godmorgon *susar in*
Trevlig helg Bruttan!
Frulle: Stackars dig. Se till att ligga och vila.
Lillbruden: Grattis!
Blomman; Hur mår ni, har ni kryat på er från förkylningen?
Här är full rulle på jobbet och nu är vi alla friska
Jag tror jag ska gå och sjunga ikväll
Hej, hej *vinkar*
God kväll!
Frulle, hur mår du nu? Hur löser du det imorgon, du kan ju inte gå och jobba om du har så där ont
Cantaton: Många, många kramar från mig. Fy så jobbigt
Ber en bön för din far.
Soldemor, känner igen det där så väl! Allt negativt som händer är MITT fel, och min äkta hälft har alltid rätt och skulle ALDRIG göra nåt fel... Tur att de är så perfekta och vi så helt misslyckade. Så tillsammans blir vi nåt sorts "medel" då.
Jag har en fråga: Någon av er som vet någon SERIÖS, internationell sida på nätet där man kan efterlysa folk världen över??? En släkting till min man har varit försvunnen nu i 8 år. Alla "myndigheter" i det landet är inkopplade, men utan resultat. Hennes mamma har varit till flera olika "fjärrskådare" (ja, det är väl som ett sista halmstrå antar jag) och alla säger samma; att hon är i livet och har blivit kidnappad och förd utomlands. Man har alla angett samma land, men nu senaste tiden har två, oberoende av varandra, sagt att hon lyckats ta sig därifrån och börjat bygga ett liv i Europa.
Flera har sagt att hon har minnesförlust och därför inte kan höra av sig. Tänkte att om hon eller någon i hennes närhet ser hennes foto kanske... Ja, också ett sista halmstrå förstås. Men vad gör man; hoppet är det sista som överger människan.
Hon har en son som var 3 år när hon försvann Hans far dog tragiskt i en bilolycka för 4 år sedan, så han är liksom "föräldralös" nu
Men snuttkissarna är de groggy?
Hej föressten!
Soldemor o Dfk: Min man platsar också i humörisgänget...
Idag har vi träffat specialpedagogen som studerat vår yngsta dotter. Hon ser inga tecken på ADHD eller så, men däremot finns tecken på att hon har kvar några ryggreflexer som irriterar och kan vara orsaken till att hon har svårt att sitta still t.ex.
Sedan var det nåt med synuppfattningen, men det kan vara pga av att hon är så liten/ung, synen är inte fullt utvecklad ännu. Vi ska följa upp om 1-2 år.
SKÖNT i alla fall att allt är okej.
Dessa ord i rapporten värmde mammahjärtat: "K är en artig, go och glad tjej... K är positiv till sin natur, i mycket hon berättar om och deltar i gör hon med glädje och glittrande ögon... K är en otroligt duktig och skärpt tjej. Hon har kvalitéer inom många områden... Hon har en positiv och utåtriktad natur som är till hennes fördel och kommer föra henne framåt." Ursäkta, menar inte att skryta, men vem ska jag dela livets sorger OCH glädjeämnen med om inte med er underbara tanter?! Maken... jo, men han förstod typ 25% av hela samtalet som vi hade under 1 timme
Reflexerna går att träna bort med enkla gymnastikövningar när man leker. Så det är ingen fara med det!
Ikväll blir det Idol och popcorn.
Åkte förbi Systemet och köpte en låda rödvin. Nått nytt Australiensiskt. Måste prova.
Idag har min dator på jobbet varit paj nästan hela dagen. Hela f.m. satt jag dock i möte och efter lunch var jag på det där samtalet ang min dotter. Ungefär kl 15 hade de fixat min dator och då kände jag att jag gärna hade gått hem faktiskt
Men det var bara till att ta itu med allt som låg efter...
Men nu är det Fredagsmyyyyyyyys som gäller
Cantaton o Frulle: Jag tänker på er ♥
Mest tyckte jag om orden "glittrande ögon" och "testar alla lekar och övningar med ett leende och nära till skratt"
Det beskriver henne så bra.