• Sonja68

Tantvarning6

passionsblomman skrev 2009-11-13 18:31:28 följande:
    VARFÖR fick vi inte sådär ordentliga intervjuer och utvärderingar när vi var små? Fatta vad kul det hade varit att läsa nu!
    Ja, tänk! Hade varit jätteintressant att läsa nu
  • Sonja68

Godmorgon! oj så jag skrattat åt Didis porrlägenhet och strippklubb och allt det där

Blomman; så himla jättehärligt roligt att bitarna börjar falla på plats vad gäller sonen *jublar och klappar händerna av förtjusning*
    Att sambon också tar sig iväg på gubbfotboll är ju underbart. Snart hittar du nån tant att sjunga och dricka vin med också, ska du se

Jag har druckit vin minsann i helgen och legat med menshuvudvärk både fredagkväll och halva lördag. Men inte värre än att jag kunnat vara igång och vara lite social med min bror och hans familj samt min mor och far.
    Igår var vi alla hos mina föräldrar och åt älgstek med potatisgratäng (med massor av vitlök) och rödvinssås. Till efterrätt chockladmousse med tranbärsröra. MUMS!!!!!!!!!

Min man har bytt spindelled på min lilla golf. Nu kvarstår problemet med alla miljövärdena som var åt H*vete... Den gick inte igenom besiktningen

Igår fick min väninna låna både min man och vår bil för att åka till grannkommunen och hämta ett bubbelbadkar.
    Hennes dotter lämnade hon hos oss och jag badade alla tre ungarna i vårt badkar och GISSA om tjejerna hade roligt Det var rätt mycket vatten i badrummet för mig att torka upp kan jag meddela. Men rena blev de allihop

Jag jäktar vidare på jobbet. Kram o

• Sonja68

Cantaton: Fina recensioner. Så kul
    Hur mår du idag? Och hur är det med pappsen?

• Sonja68

Frulle: har ni kommit er in i lägenheten nu?
    Stackare, hur är det med munnen nu då?

Cantaton: Kollade tv-klippet. Så intressant föreställning! Bodde jag närmare skulle jag gå och kolla, absolut.
    Hoppas det går bra för pappa nu. Kramisar!

• Sonja68

Lilla bruden: jag är helt stum ! Vilken skitdag och vilket jäkla skitsätt!

• Sonja68

Frulle: *RYSER* Stackars, stackars dig. Hjälper bedövninen/tabletterna eller har du lika ont hela tiden?!

• Sonja68

Så roligt Cantaton att du ska på Carolarelease! Wow!
    Det är dig då väl unn't

Didis: Avens är just vad jag är... Vad kul med tantträff!

Bebisar som dansar är hur söta som helst
    Mina har också dansat som galningar, många hysteriska skratt har man fått sig. Tyvärr är alltid videokameran undanstoppad eller urladdade batterier eller nåt, så man har ju inga bildbevis.

Nu har jag tillagat en renköttgryta och det blev faktiskt gott
    Jag är kass på att laga mat och i synnerhet kött. Det blir alltid segt o torrt. Nu var detta rostbiff och jag har haft den i marinad med rödvin och annat gott i två dygn, så den blev faktiskt mör och god.

• Sonja68

Men Frulle... Går det att göra nåt? Har ni skrivit kontrakt eller så?

• Sonja68
    Frulle skrev 2009-11-17 12:16:24 följande:
    nä inget kontrakt skrivet. Jag har nu pratat med mäklare av olika slag ch ALLA säger att jag inte har något att oroa mig för. Det ska tydligen finnas med 5 olika punkter i ett och samma mail.Man kan ti stort sett skriva vad som helst i ett mail utan att det är bindande.Har nu mailat köparen och meddelat den "dåliga" nyheten så snart får jag väl maffian på mig..
    Ojdå Hör av dig om du behöver hjälp. Har ett torpedämne här hemma
  • Sonja68

Hej hej Cantaton!
    Nåt nytt om pappa?

Svar på tråden Tantvarning6