Tantvarning6
Mäh! Jag blev utslängd härifrån!
Bobou; Jättestor kram från mig. Trist med morfar, hoppas han tar sig igenom detta.
Mäh! Jag blev utslängd härifrån!
Bobou; Jättestor kram från mig. Trist med morfar, hoppas han tar sig igenom detta.
Bobou; Beklagar sorgen och skickar stora kramen till dig.
Cantaton: Så skönt att det verkar vara gott gry i pappsen!
*vinkar till alla och stressar vidare*
Cantanton: Kanonkul, hoppas det blir ett reportage också!
Tinker; Vilken insats du gjort imorse! Starkt jobbat.
Jag har varit på nån sorts ansikstbehandling med rengöring, "smorning", ansikts, skalp o nackmassage, och bearbetning med nån apparat som jobbar med + och - poler och ska göra underverk för huden. Humbug förstås, men det var gratis för mig och fatta hur j*a underbart att bara få ligga och bli ompysslad i en hel timme!!! *ryser av välbehag*
Cantaton: Jobbigt med tröttheten. Jag har lidit av trötthet (mer än bara "trött-för-att-jag-sovit-för-lite" trötthet) av och till i hela mitt liv. Har varit på VC och de hittade inget särskilt och gick inte vidare med det heller. Ja, ibland har jag haft låga blodvärden och lite järnbrist, men annars så verkar allt okej säger de. Men jag är TRÖTT!!
Nu har jag varit till en som håller på med friskvård och alternativa mediciner/vård. Hon såg i mina ögon och sa direkt att jag har problem med lymfan! Vad innebär det? Jag begrep inte riktigt, men förstod att det har med immunförsvar och tarm och allt möjligt att göra.
Hon rådde mig att göra en matintoleranstest till att börja med samt att sedan rensa ut kroppen på en massa gifter.
Eftersom jag tror att alla sånda där "kvacksalvare" vill klå en på pengar så är jag skeptisk. SAmtidigt som den vanliga vården inte kunnat hjälpa mig så... ja, jag vet inte. Känner mig som ett frågetecken
Dfk: Ja, vi blev alla smittade. Inom loppet av ett par dagar bröt det ut för min man, sedan T och sist jag.
Men det smittar 1 dag innan man "blir sjuk" + 7 dagar ELLER ett två dygn efter febern försvunnit (om man har feber längre).
Klart hon inte kan ligga där ensammen, ni måste ju kolla till henne och höra om hon blir ännu sämre
Att inte bli smittad inom familjen är nog ganska svårt att undvika.
För oss vuxna och T var det som en vanlig influensa bara. Ett par, tre dagar med feber, muskelvärk, ont i huvet. Hosta. För Lillan var det ju värre och mer långdraget som bekant.
Sköt om familjen och dig själv! Kram
Lagar mat... väntar... är hungrig...
Å regnet det bara öser ner *trallar*